Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö olisikin hienoa kun ihmisten asenne palaisi siihen mitä se joskus oli...

Vierailija
23.10.2009 |

en tiedä miten pukisin tunteeni sanoiksi... olenko jossakin kriisivaiheessa kun musta tuntuu ettei kukaan enää arvosta parisuhdetta/aviolioittoa. Naiset on kevytkenkäisiä ja ylpeitä siitä, miehet panee kaikkea mikä liikkuu... jotenkin vaan toivoisin että alettaisiin taas etsimään rakkautta(ei vaan seksiä) ja tyytymään siihen mitä kainalossa jo on. Kukaan ei enää jaksa rakentaa elämää yhden ihmisen kanssa, ja tämä kummastuttaa mua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ainoa ihminen koko maailmassa joka arvostaa rakkautta, parisuhdetta ja avioliittoa.

Vierailija
2/7 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei "kukaan" jaksaisi rakentaa elämäänsä yhden puolison kanssa. On paljon poikkeuksia. Eniten vaan puhutaan hetken huumasta innostuvista ja paria rivakasti vaihtavista. Älä masennu! Ei tilanne ole ihan lohduton, ja pääasia on että oma liittosi on hyvä ja tyydyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun on kaksi nuorempaa siskoa, jotka molemmat tuntuu elävän kovin erilaista nuoruutta kuin minä aikoinaan... Mutta onneksi on lähipiirissä paljon esimerkkejä myös kestävistä liitoista ja ihmisistä, jotka haluavat sitoutua.

Vierailija
4/7 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät vain pidä asiasta niin kauheaa meteliä. Mediassa nyt paisutellaan irtosuhteita ja kaikki mukamas nai kaikkia. Ei oikeiden ihmisten elämä ole mitään Bigbrotheria.

Itse luin nuorena (ja välillä luen vieläkin, ihan vaan vittuillakseni) Cosmoa, niin kyllä sitä katsotaan kieroon.

Vierailija
5/7 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kulssiavioliittoja tai taloudellisen pakon sanelemia, ei hampaat irvesäs kännisen ja väkivaltaisen ukon sietämistä kun erota ei voi sosiaalisen paineen takia.

Vierailija
6/7 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tosiaan ihmetyttää miksi ylpeillään kaiken maailman nettipokilla/panoilla ja ukot/muijat vaihtuu viikottain. Helvetin hienoa on että vielä on itsevarmoja ihmisiä jotka pystyy panostaa suhteeseen(yhteen) eikä tarvi hakea sitä "hetken huumaa" joka hetki.

Vierailija
7/7 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

media vaan nostaa ja pitää julkisuudessa yllä sellaista illuusiota, etteikö se olisi.