Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sen jälkeen kun täytin 30

Vierailija
23.10.2009 |

olen joutunut aloittamaan neljä eri lääkitystä. Aiemmin terve kuin pukki. Sattumaako vain ;D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon ihan romuna ja joudun nappaamaan nappia jos jonkinlaista. Olen elävä muistutus siitä, että ihmisen ei alunperin ole ollut tarkoituskaan elää tämän vanhemmaksi. ;)

Vierailija
2/2 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla äiti on kohta 74vuotta, eikä sillä ole vielä mitään lääkitystä. Ei ole leikkauksia ollut, ei sydäntauteja, eikä muitakaan sairauksia. Sairaalassa ollut viimeksi kun synnytti minut 70-luvun alussa.

On hyväkuntoinen, ajaa pyörällä jne. Toivottavasti on periytyvää! Olen kyllä itsekin melkein 40v, ihan terve, ei lääkityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla