Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö irtoripsiä?

Vierailija
23.10.2009 |

Onko ne yleisiäkin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osaako joku suositella hyvää kestoripsimerkkiä, jota helppo käyttää ja löytyy isommista tavarataloista?

Vierailija
2/15 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi yhdellä oli häissä.

Irtohiuksia (siis sellaisia hiustenpaksunteita) käyttää yksi tuttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsiä. Olivat kivat, ja kestivät häämatkan uimisineen ja sunomisineen aika hyvinä. On monta kertaa tehnyt mieli laittaa uuden kerran, mutta on jäänyt väliin. Sellaisia nauhassa kiinni olevia en ikinä käyttäisi.

Vierailija
4/15 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat hurjan näköiset, olin ihan kuin joku mallinukke suoraan 60-luvulta. Silmät myös väsyivät aika lailla.

Mutta tulipahan kokeiltua. :)

Vierailija
5/15 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BIlettämässä kyllä, yks malli oli hyvä, en muista merkkiä mutta ei ollu liimattava vaan siinä oli 'oma liimapinta', ei jäänyt ripsien juureen vaaleita liimaklönttejä ja pysyvät hyvin.

Vierailija
6/15 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli todella luonnottaman näköiset, eivätkä pysyneet paikoillaan. viime talvena minulla on xtreme-lashes kuituripset.. ne oli aika luonnollisen näköiset, tosin aika kalliit ja tuntui että välillä ne rajotti kun ei voinut meikata kunnolla eikä hieroa silmiä ym.

Vierailija
7/15 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ensin räpsyttimet kuntoon ja sitten lasten kanssa hoippumaan korkkarit jalassa puistoon meikkipussi kainalossa.

Vierailija
8/15 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella suomen julkimollahan on! Eräs niistä minulle sanoikin (tunnettu nätti juontaja) että omat ripset tipahti kokonaan pois kun alkoi käyttään niitä kestotekoripsiä. Nyt ei voi ilman enää olla. Tällä juontajattarella on kylläkin vähän kaikki tekoa, että saman syssyyn ne ripsetkin menee :)

Vierailija
9/15 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu pariin otteeseen kestoripset, mut mielestäni turhan kalliit siihen mitä saa (kestoi vaan pari viikkoa!!) Liimaripset (hyvät semmoset) on ihan jees ja ajaa saman asian, tykkään erityisesti kun ulos menee, saa hieno näyttävät silmät.

Vierailija
10/15 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsiväriä vaan

Vierailija
11/15 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten osais niitä itte laittaa ja näyttäisin idarilta. Oispa pitkät tummat ripset ja kulmat luonnostaan, tarvis paljon meikkailla. Mutta kiva olla tämmönen haamu.

Vierailija
12/15 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika hämmästynyt, sillä en juurikaan meikkaa tai laittaudu arkena. Ripset mulla on kyllä luonnostaan pitkät ja tuuheat, mutta en ollut ikinä ajatellut, että joku luulisi tekoripsiksi...

Vierailija
13/15 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilee tummista ripsistä

Vierailija
14/15 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ripset tippuu vähitellen....myös nämä uudet ripsen alle liimattavat tupsut ovat huonoja. Eivät kestä ja liimanauha venyy ja paukkuu....  myös kirvelee. Ei ole oikotietä onneen.

Vierailija
15/15 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneettiripsiä; halvemmat ja eivät vaurioita omia ripsiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi