Kiitä siivooja kerran vuodessa päivä
Pannussa palanutta kahvia,pöydällä halvinta Marie keksejä,nahistunutta hedelmää, ehkä jopa kuivahtanutta kääretorttua. AI ETTÄ MEITÄ SIIVOOJIA TAAS HEMMOTELLAAN!!!:3 pelkällä väkinäisellä kiitoksellahan me tätä työtä tehdään:3
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaadi palkkaa?
Onko pakko tehdä ilmaista työtä.
Ai miten hyvä idea Sherlock enpä ole tuota yrittänytkään 🙈
Kahvipalkallako joudut töitä tekemään?
Ei me muitakaan työkavereita kiitellä niiden työstä. Jokainen tekee tehtävänsä ja saa siitä palkkaa, ei meillä kukaan mitään ylimääräistä hemmottelua ja palvomista kysele.
Sulla on ilkeitä asiakkaita. Itse teen porrassiivouksia, ja viikottain joku kiittää. Joka kohteessa moikataan ja joskus jopa vaihdetaan muutama sana, jos talon asukas sattuu samaan aikaan käytävään.
Samaten aikanaan toimistoja siivotessani olin kyllä melkein ihan omaa porukkaa.
Kissa kiitoksella elää. Siivoojat varmasti olisivat tyytyväisempiä, jos se kunnioitus näkyisi siivottavissa kohteisssa siten, ettei tahallaan sotketa.
Vierailija kirjoitti:
Ei me muitakaan työkavereita kiitellä niiden työstä. Jokainen tekee tehtävänsä ja saa siitä palkkaa, ei meillä kukaan mitään ylimääräistä hemmottelua ja palvomista kysele.
Yhteiskunnassa on ammatteja, joita ei arvosteta yhtään tai arvostetaan hyvin vähän. He ehkä kaipaavat erillistä tunnustusta, koska ihmisillä ei ole normaalia asennetta heidän työtään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kissa kiitoksella elää. Siivoojat varmasti olisivat tyytyväisempiä, jos se kunnioitus näkyisi siivottavissa kohteisssa siten, ettei tahallaan sotketa.
Ja palkassa.
Meidän firmassa ei ole ollut tapana kustantaa aliurakoitsijoiden kääretorttuja kun ei niitä osteta edes omille työntekijöille. Saattaisivat hekin mielensä pahoittaa jos joku ulkopuolinen mässyttäisi heidän itse ostamat tortut suuhunsa.
Kyllä se oli vittumaista siivota muiden sotkuja. Ja terveys on mennyttä.
Mä olen alastonsiivooja, laskutan kevyt yrittäjänä 180€/h, palkka on hyvä ja työajat saan itse valita. Asiakaskin saa kotitalousvähennyksen työn osuudesta.
N21
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oli vittumaista siivota muiden sotkuja. Ja terveys on mennyttä.
Kannattaa vaihtaa alaa hyvissä ajoin, jos se mitä teet, ei enää innosta ja tökkii. Itsekin olen vaihtanut työpaikkaa siitä syystä.
Valtakunnallinen kiitä siivoojaa päivä. Meillä kans ei paljoa kiitellä,edes kerran vuodessa, ei joulumuistamisia, ei mitään.
Ei tarvitse kiitellä tai huomioida sen enempää kuin muitakaan. Tietenkin jos on jostain erityisen tyytyväinen, niin miksi ei. Kyllä kiitos aina hyvältä tuntuu. t. siivooja
Mikset vaadi palkkaa?
Onko pakko tehdä ilmaista työtä.