Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on rehevä, entä pullea/pullukka, entä lihava?

Vierailija
23.10.2009 |

Suhteuttakaa vaikka pituuteen 165cm joka on aika keskipituus Suomessa naisille.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehevä = pullea = pullukka = lihava. Yhtä kaikki saman asian eli ylipainon synonyymeja. Rehevällä yritetään kaunistella tosiasiaa eli sitä, että ollaan lihavia. Minusta 165 senttinen nainen on lihava, jos hän painaa yli 70-75 kg.

Vierailija
2/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehevä on pullukka joka on hyvin muodokas (ei siis niinkään omenalihavuutta vaan enemmän persevyyttä ja povekkuutta).

Lihava on vakavasti ylipainoinen.

Itse aikanani kuvailin itseäni deitti-ilmoituksessa kertomalla olevani kokoa M. Oletin siten kertovani etten ole mallinmitoissa mutten ylipainoinenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla naisilla ruuminrakenne vaihtelee niin kovin paljon. Joillain ylipaino kertyy lähes pelkästään lanteille ja takamukseen, mutta kasvot eivät silti näytä pyöreiltä. Toinen taas on esim. tosi rintava ja saattaa näyttää pullukalta vaikkei oikeasti olisi edes ylipainoinen.

Vierailija
4/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden erot liittyvät musta enemmän ruumiinrakenteeseen ja tapaan tuoda sitä esille.

Rehevä on kurvikas, rintava, muodokas. Pullukka taas on enemmän tasapaksu tai pyöreänmallinen. Lihava on yleissana, joka käsittää noi molemmat.

Vaikea antaa kilomääriä, ehkä 90kg ja siitä ylöspäin? Mutta 90 kiloinen nainen ei välttämättä ole kumpaakaan noista, vaan voi olla myös roteva = perusruumiinrakenne roteva + paljon lihasta + vähän läskiäkin, muttei niin paljon, että olisi varsinaisesti lihava.

Vierailija
5/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen viestitellyt kivan miehen kanssa ja nyt hän kysyy millaiselta näytän.

Haluaisin ilmaista, että en ole mikään hoikka siksi ettei hän ei pety tavatessamme.

ap

Itse en sanoisi "rehevä" koska siinä on tosiaan hiukan kaunistelun makua, "lihava" taas kuulostaa pelkästään negatiiviselta; "pullukassa" on ehkä sellainen sopiva annos itseironiaa ja totuutta sekaisin. Onnea treffeille!

Vierailija
6/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisellisen muodokas nainen"

Vierailija
7/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen pyöreä (kun sitä olen). Kun itselläni on isot rinnat, kirjoittaisin että olen rintava ja pyöreä + pitkä (olen 176 cm).

Jos sitten hakee jotain sporttista, ja on itse lyhyt, voi siinä vaiheessa liueta.

Vierailija
8/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse 165 pitkä ja rakenteeltani hento, entinen maratoonari. kisapaino oli noin 55 kg ja olin TODELLA laiha, täysin rinnaton ja rasvaton. lasten jälkeen laihduin 52-kiloiseksi ja ei ollut toivoakaan kisakunnossa käytettyjen vaatteiden päällesaamiseksi vaikka ns. hoikka olinkin -- on siis eri asia, tuleeko paino rasvasta cvai lihaksista. Kisakuntoisena vaatekoko oli 32-24, kevyenä mutta "normaalina noin 34-36. Nyt olen paremmassa (lihas)kunnossa ja painan noin 60 kg, vaatekoko yhä 36. Olen mielestäni painosta huolimatta hoikka -- farkkukoko on 28, rintaliivit A 75 ja silmämääräisesti olen hoikempi kuin useimmat naiset.

Olisin rehevä, jos saisin 5 kg RASVAA lisää, pullea, jos rasvaa tuilsi noin 10 kg lisää ja lihava, jos rasva lisääntyisi 15-20 kilolla. Sen sijaan 5 kg lisää LIHASTA ei vielä tekeisi minusta rehevää, skroden& atleettisen ehkä?

Vierailija
9/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minun mielestä rehevä on sellainen kovaääninen ja rempseä joka puhuu koko ajan, pullukka on ujompi, lempeä ja äitimäinen, lihava on sellainen masentunut wt joka syö eineksiä ja juo keskikaljaa.

Vierailija
10/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava on jos on läskimakkaroita reilusti, pullea on sellainen puöreähkö, jolla ei välttämättä ole makkaroita, mutta on ylimääräistä. Rehevä tarkoittanee alunperin rintavaa ja persevää, mutta itselleni tulee rehevästä mieleen todella lihava.

Painosta on mahdoton sanoa mitään, koska jokaisella on niin erilainen ruumiinrakenne. Pääasiassa jos oma kroppa tuntuu käteen löysältä ja on täynnä kukkuloita on lihava, ja jos on pyöreät muodot, paksut reidet ja pömppövatsa, mutta kroppa tuntuu kohtuu timmiltä, on kyse pulleaudesta:)

Jos minun pitäisi ylipainoisena jollekin netissä kuvata ruumiinrakennetta, niin eikhän se "pyöreä" tai "pullea" tai "pullukka" kuulosta kivemmalta kun lihava

Vierailija
11/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo suoraan, että on vaikka L-kokoinen. Tuosta tietää, ettei ole mikään jättiläinen muttei ihan keskipainoinenkaan.

Vierailija
12/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen mallia x(josta olen ollut kyllä todella kiitollinen). Painoa on 77kg ja olen 162cm pitkä.

Sanonko nyt sitten olevani rehevä?

ap

Vierailija
13/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt itsestäni sanaa MEHEVÄ,ja aina on ymmärretty ja naurettu:)

Vierailija
14/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaisisin asian jotenkin niin, etten ole missinmitoissa enkä toisaalta valtavan lihavakaan, vaan naisellinen, terve & kivannäköinen nainen.

Vierailija
15/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutta mielestäni painolla ei ole vartalomallin kanssa mitään tekemistä. On hyvin paljon eroa sillä, onko hyvin lihaksikas (esim. itse kuntosalitreenejä ikäni harrastanut) ja muodokas kuin pelkällä sohvalla maaten hankitut höllyvät kilot... paino voi hyvinkin 10kg vaihdella samassa pituudessa, vaikka koko ois m-l!! Itse olen 160cm ja 70kg ja erittäin timmissä kunnossa!!! Ja tällä en tarkoita mallimitoissa olevaa laiheliinia, vaan lihaksikasta m-l koon vaatteita käytävää :)

Että asiasta kukkaruukkuun: mielestäni on paljon eroa pyöreällä, rehevällä ja lihavalla. jotenkin rehevästä naisesta tulee mieleen pyöreä ihminen, joka ei häpeä vartaloonsa. Näinollen yleensä näyttääkin hyvältä; kiloistaan huolimatta ja määrittelisin tällöin reheväksi. Pullea/pulleahko on taas mielestäni sellainen hieman ylikiloja kertynyt ja ei niin sinut itsensä kanssa. lihava on taas oikeasti lihava (ja tietää sen itsekin)..

Vierailija
16/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko "ne ylimääräiset" kilot läskiä vai lihasta. Jos tykkää sirosta naisesta, sekä pullero että lihaksikaa on ei-toivottu.

Vierailija
17/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laitat vaan kuvan itsestäsi ja sovitte terffit mahdollisimman nopeasti. On virhe kirjoitella pitkään, koska

a) mies luo susta kuitenkin mielikuvan, joka ei vastaa todellisuutta, ja niin teet sinäkin. Tuutte molemmat pettymään

b) kirjoittelu on vaan se eka keino saada kontakti. Sen jälkeen mikään ei kehity, jollette nopeasti tapaa kasvotusten.

Terveisin miehensä netissä tavannut, 164/ 75, eikä tullut mieleenkään erityisesti kuvailla itseäni. Näkihän toi mies mimmonen olen, kun heti tavattiin. Ja tykkäs, painosta huolimatta.

Vierailija
18/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sillä pitkällä naisella (171-176) koko M ei välttämättä riitä ja L koko on normaali. Jos on lyhyt, esim. 160 ja kokoa L, puhutaan ihan erikokoisesta ihmisestä.

N40, 172 cm, vaatekoko M-L, normaalivartalo/sporttinen

Vierailija
19/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minun mielestä rehevä on sellainen kovaääninen ja rempseä joka puhuu koko ajan, pullukka on ujompi, lempeä ja äitimäinen, lihava on sellainen masentunut wt joka syö eineksiä ja juo keskikaljaa.

Vierailija
20/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen mallia x(josta olen ollut kyllä todella kiitollinen). Painoa on 77kg ja olen 162cm pitkä.

Sanonko nyt sitten olevani rehevä?

ap

Tuo jonkun ehdottava mehevä myös hauska, mutta ymmärtääkö miehet tuollaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan