Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on rehevä, entä pullea/pullukka, entä lihava?

Vierailija
23.10.2009 |

Suhteuttakaa vaikka pituuteen 165cm joka on aika keskipituus Suomessa naisille.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehevä on sellainen muodokas jolla on peppua ja isot rinnat. Hoikkakin voi olla minusta rehevä.

Pullukka on sellainen jolla on pyöreät kasvot ja tavallaan tasaisen pullea joka paikasta.

Lihava on minusta sellainen jolla on painoindeksien mukaan sairaanoloinen ylipaino. Lihavana pidän ihmistä, jolla on jo huomattavat terveydelliset ongelmat ylipainosta johtuen, esim. vaikeuksia liikkua ja vaikkapa solmia itse kengännauhat. Lihava voi olla myös henkilö jolla on huomattava keskivartalolihavuus, mutta muuten jokseenkin sopusuhtainen (esim. ei näe omaa napaansa).

Vierailija
22/53 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen roteva nainen.En ole lihava.Minua on usein haukuttu lihavaksi.Miehet on haukkuneet lihavaksi minua.Olen perinyt biologiselta äidiltäni rotevan vartalonmallin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks eri asiaa roteva ja lihava. Olen saanut kärsiä rotevuudestani. Koulussa minua on kiusattu,koska olin rotevampi ,kuin luokkani muut tytöt.5-luokalla minua alettiin kiusaamaan,kun menin uuteen kouluun. Aikuisenakin miehet on vielä kiusanneet minua ,koska olen roteva. En ole löytänyt poikaystävää,koska olen roteva. Minulle on sanottu tosi monta kertaa,että et kelpaa,koska olet roteva.

Vierailija
24/53 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti nuorena (murrosiästä vaihdevuosiin) painoi 42 kg ja pituutta 153 cm. Oli kaunis siro nainen. Kestävä rakenteinen silti vaikka olikin siro kuin nukke :)

Vierailija
25/53 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vielä pehmeä tai naisellisen pehmeä, kuvaamaan sitä ettei ole lihava mutta muodokas eikä laiha?

Vierailija
26/53 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juh, olen 168 pitkä ja 59-kiloisena kylkiluut paistavat, eli alipainoinen...

Kilojen suhde siihen miltä näyttää riippuu siis paljotli siitä, millainen ruumiinrakenne on. Myös liikunta tietenkin vaikuttaa kiinteyteen & lihakset painavat rasvaa enemmän ja niin edespäin.

Riippuu toki pituudesta, mutta 60 ei mielestäni ole ylipainoa edes hiukan lyhyemmälläkään...

Ja kyllä; tajusin viestisi olevan taas näitä fiksuja provoja, huolestuisin jos oikeasti ajattelet noin ja ihannoit anoreksiaa. Koko tähänastisen nuoruuteni alipainoisena eläneenä voin sanoa että tuhlaat aikaasi ihannoimalla jotain niin häiriintynyttä. :D

Vierailija
28/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja ylläoleva viestini oli vastaus erääseen ketjun viestiin, jossa todettiin pullukan olevan 55 kiloinen ja ylipainoisen 60... xD

Ei siis mitenkään edeltävää viestiä kritisoiva! :)

Vierailija
29/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm ja painanut vielä vuosi sitten kolmen lapsen jäljiltä 75kg. Nyt painan 60kg eikä todellakaan kylkiluut paista! Olen edelleen naisellinen nainen, rehevä oikeista kohdista.

Esim. missikandidaattimme taisivat olla kaikki 167-175cm ja painoa li 52-60kg. KENELLÄKÄN eivät kylkiluut paistaneet eivätkä olleet mitään anorektikkoja...

Kilojen suhde siihen miltä näyttää riippuu siis paljotli siitä, millainen ruumiinrakenne on. Myös liikunta tietenkin vaikuttaa kiinteyteen & lihakset painavat rasvaa enemmän ja niin edespäin.

Riippuu toki pituudesta, mutta 60 ei mielestäni ole ylipainoa edes hiukan lyhyemmälläkään...

Ja kyllä; tajusin viestisi olevan taas näitä fiksuja provoja, huolestuisin jos oikeasti ajattelet noin ja ihannoit anoreksiaa. Koko tähänastisen nuoruuteni alipainoisena eläneenä voin sanoa että tuhlaat aikaasi ihannoimalla jotain niin häiriintynyttä. :D

Vierailija
30/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullukka 60-65 kg, rehevä +67 kg ja lihava 70 kg->, normaali 53-57 kg.

Vierailija
31/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ylöspäin lihava/pullukka/pullea

Vierailija
32/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kylkiluut eivät seistessä erotu lainkaan ja solisluut eivät erotu kumpumaisesti. Oli malli tavatessamme 10 vuotta sitten joten katsoo kauneusasioita eri perspektiivistä kuin perusmiehet. Raskauteni olivat miesparalle myrkkyä vaikka rakastaakin lapsiamme, muuten siis aivan ihana, kiltti mies!

Vierailija
33/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 168-169 ja painoa 56 ja normaali olen

Vierailija
34/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät solisuut näy. Nehän ovat normaalisti tuossa kaiken "ulkopuolella". Miten siihen voi edes kertyä rasvaa?

Vierailija
35/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee mielikuva "linnunluisesta" ihmisestä.

Vierailija
36/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kylkiluut eivät seistessä erotu lainkaan ja solisluut eivät erotu kumpumaisesti. Oli malli tavatessamme 10 vuotta sitten joten katsoo kauneusasioita eri perspektiivistä kuin perusmiehet. Raskauteni olivat miesparalle myrkkyä vaikka rakastaakin lapsiamme, muuten siis aivan ihana, kiltti mies!

Vierailija
37/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm ja painanut vielä vuosi sitten kolmen lapsen jäljiltä 75kg. Nyt painan 60kg eikä todellakaan kylkiluut paista! Olen edelleen naisellinen nainen, rehevä oikeista kohdista.

Esim. missikandidaattimme taisivat olla kaikki 167-175cm ja painoa li 52-60kg. KENELLÄKÄN eivät kylkiluut paistaneet eivätkä olleet mitään anorektikkoja...

Mä olen 179 cm, painan 70kg ja naureskelin juuri lehteä lukiessa, että olen tismalleen samoissa mitoissa kuin yksi tämän vuoden missifinalisteista, 174-senttinen tyttö, joka painaa 57kg eli 13 kiloa vähemmän...

Kerran elämässäni olen painanut 62kg ja silloin kuppikokokoni oli AA ja kylkiluut selvästi näkyvillä.

Ei se paino mitään kerro, vaan on täysin henkilökohtaista. Lihavuus on parasta arvioida silmämääräisesti.

Vierailija
38/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja solisluut kyllä erottuvat aika selvästi, ei siihen vielä mitään laihuutta vaadita.

Vierailija
39/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin noihin vielä "Naisellisen muodokas nainen"

vähän huijauksen puolella, jos yrität kertoa, että olet vähän pyöreä. Myös mulla mielikuvat ovat seuraavat:

*rehevä: isot rinnat, leveä lantio, pyöreä peppu, kapea vyötärö, ei treenattu, naisellinen, vähän ylipainoa ja löysyyttä

*pullea/pullukka: ylipainoinen, muttei pahasti, sympaattinen

*lihava: ylipainoinen, vähän kliininen sana

Isompikin nainen voi tietysti olla naisellinen, kurvikas, muodokas ja niiden edelleen, mutta mikään noissa ei edellytä ylipainoa tai edes normaalipainoisuuden ylärajoilla oloa, joten pelkästään jonkun tuollaisen sanan käyttö kun haluaa kertoa yliapinostaan on kyllä täyttä fuulaa.

Musta pullea, pyöreä ja pehmeä on ihan hauskoja sanoja, pituuden ja vaatekoon yhdistelmä + maininta urheilullisuuden asteesta on ihan kuvaava ja mehevä, messevä tms. toimii jos kantti kestää ja haluaa alleviivata sex appealiaan.

Vierailija
40/53 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja solisluut kyllä erottuvat aika selvästi, ei siihen vielä mitään laihuutta vaadita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän