Värjäytätkö hiuksesi aina leikkauksen yhteydessä?
Itse olen aina varannut ajan leikkaukseen ja värjäykseen. Nyt jotenkin tuntuu vähän turhalta rahanmenolta se värjäys, kun ei tämäkään väri nyt vielä ihan kammottava ole...Mietin, että pitäisikö soittaa ja perua se värjäys. Käyn säännöllisesti kampaajalla 7-8 viikon välein.
Kommentit (10)
Mä käyn yleensä noin kuuden viikon välein ja mun mielestä se juurikasvu on jo ihan kamala kahdeksan viikon jälkeen. Kokeiltu on jos olen joutunut siirtämään kampaaja-aikaa.
Toki jos sun väri on hyvin lähellä omaa, niin se ei niin pahalta ehkä näytä.
koska se on ihan kammottava. Ne viimeiset viikot on kamalia odottaa sitä kampaajaa,mutta mun päänahka ei kestä tiuhempaa värjäystä.
Eikö teidän kampaajat ole tarpeeksi ammattitaitoisia, että kertovat "tarviiko" värjätä vai ei? On se aika sitten vaikka varattu sillä värjäyksellä...
Mä mm. olen muutaman kerran varannut seuraavan ajan leikkaus ja sitten väri on sillä kysymysmerkillä varustettuna.
Olen löytänyt hyvän kestovärin, ja tämä on oikeasti sellainen että kampaajakin on ihastellut värin sävyä ja laatua. siksi tässä vaan selittelen, kun täällä - samoin kuin itsekin joistakin ajattelen - on kovasti kritisoitu näitä kotitekoisia "upeita värjäyksiä". Välillä olen kampajallakin värin ottanut, mutta ei ole sen kummempi.
Toki jos haluan vaikkapa kolmella eri sävyllä silleen että laitetaan sulkavärjäyksenä (onko tuo oikea termi?), menen kampaajalle, koska tuo on hankalampi tehdä itse.
Schwarzkopfin Live color xxl ja mulla on sävy 89 "bittersweet chocolade". Tuo on siis sellainen oikein tumma ruskea, mutta olen käyttänyt myös jotakin muita tumma/punertavasävyjä, ja ovat olleet hyviä.
En sitten yhtään tiedä millaisia ovat esim. vaaleat sävyt, toivottavasti eivät jotain aivan karseita kun nyt niin tuota kehun. Mutta tosiaan minulla ainakin on monien merkkien kokeilun ja käytön jälkeen tuo tosi hyvä, väristä tulee tsainen ja kiilto säilyy koko värjäysvälin. Samoin väri pysyy todella hyvin, ei haalistu ollenkaan. Itse kyllä värjätessä annan olla reilusti pidempään kuin se aika paketissa on, eli onkohan se jotain 25-30min, minä annan olla 45-60min.
t. kutonen
Minäkin olen käyttänyt suklaan/ruskean sävyjä, mutta lähinnä niitä kevytsävytteitä. Voisin tuota vilkaistakin kun seuraavan kerran menen kauppaan.
minulla on pitkät hiukset ja käyn kampaajalla puolen vuoden välein. En halua olla naimisissa kampaajan kanssa, siksi en voi niitä värjätä. Muuten kyllä haluaisin, mutta herkkä päänahkani vihaa kampaajan käsittelyitä.
joka toinen kerta kampaajalla (noin kolmen kuukauden välein). Juurikasvua ei ole huomannut, mutta nyt täytynee muuttaa värjäysväliä, kun oikeesti alkaa jo thirty something-iässä tulla harmaata!!??
näät siinä tuolissa miten KAUHEA se väri oikeesti on. Valostus? kait korostaa oikein juurikasvua.