millainen on tuntemasi jenni?
Kommentit (16)
* entinen narkkari, hirmuinen horo
* lestadiolainen, hiljainen, monen lapsen äiti
* räväkkä, usein bilettävä 45kg blondi
omahyväinen, vaikea päästä sinuiksi. Luotettava ystävä.
Hiukan ujo ja tietämättään keimaileva. Silti tarvittaessa räväkkä. Pitää kirkkaista väreistä, Japanista ja tyttömäisistä jutuista. Olisi ihan fiksu, jos viitsisi sivistää itseään, mutta on siihen liian mukavuudenhaluinen. Mutta ei siis ole tyhmä tai löyhäpää.
peroksidiblondi, jolla on myös pumpatut huulet. Elää luotolla ja jatkuvassa rahapulassa, tosin tämä ei estä laittamasta viimeisiä pennosia designer-merkkivaatteisiin.
joskus antelias, empaattinen vain jos itse hyötyy siitä...
minäainaensikseikäkukaanmuu- tyyppi
Rohkea, näyttävä, pistää jauhot suuhun kenelle tahansa jos tarve vaatii - silti myös kiva ja tunteellinen.
asui silloin vuosaaressa.
Pilasin jutun olemalla typerä, enkä halunnut "vakiintua" enempää silloin.
Oppia ikä kaikki :)
Muita jennejä en ole tuntenut lukuunottamatta ala-asteella samalla luokalla ollutta.
Rohkea, näyttävä, pistää jauhot suuhun kenelle tahansa jos tarve vaatii - silti myös kiva ja tunteellinen.
Taitaa olla oma nimesi ja omat kuvitelmasi... Rohkea, näyttävä, pistää jauhot suuhun kenelle tahansa jos tarve vaatii - silti myös kiva ja tunteellinen.
Itse olen pitkälti samanlainen mutta eri niminen kyllä. ;)
mutta toinen on kaappilesbo-narkkari ja toinen oli ennen itsemurja-altis lutka, nykyään normaalimpi.
upea nainen! Lahjakas ja kauniskin vielä.
Ihana ihminen ja hyvä ystävä, hauska ja loistavaa seuraa! :)
jos et tiennyt niin ei nimi persoonaa luo, vaan ympäristö. MInäkin voisin olla Jenni jos nimeni muutaisin, mutta en miksikään luonteeltani siitä muuttuisi