Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävarma olo työpaikalla, mikä avuksi?

Vierailija
22.10.2009 |

Työni teen hyvin, ei siinä mitään, mutta kun koko ajan takaraivossa takuttaa että minuun ei kukaan luota, minusta ei kukaan tykkää ja minusta puhutaan seläntakana pelkkää paskaa ja valheita.

Töihin on tämän vuoksi ahdistava mennä. Mikä tähän avuksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän osastolla on kuulemma just tuollaista, en sitä sijaisena niin paljon itse näe. ONgelma ei välttämättä ole sinussa, saatat aistia ihan oikeitakin asioita.

Vierailija
2/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne haukkuu muitakin,ne haukkuu myös sua.Niin yksinkertaista se on.Puhutaanko siellä siis pahaa selän takana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minun työpaikallani puhutaan aina niistä pahaa jotka eivät ole paikalla :(

Ei siellä muuta puhutakaan. Ja läsnäolijat ovat aina kaikilla tavalla erinomaisia.

Tämä on tätä pohjalaista suoruutta ja rehellisyyttä jota alkuperäisväestö muistaa aina kehua!

Vierailija
4/7 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedät, että teet työsi hyvin niin se riittää :)

Vierailija
5/7 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tunne sinulle sisältäpäin? vai onko työpaikalla huono ilmapiiri? Koita muuttaa ajatusmallejasi, tunnista negatiiviset ajatuskuvioit, ja koita muuttaa niitä lähemmäs todellisuutta.

Vierailija
6/7 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoajan ajattelin et kun olin vapaalla, tai sairaan lapsen kans kotona, et mua haukutaan ja arvostellaan selän takana.

Syy olikin kyllä ihan omassa itsessäni, olin masentunut, huomasin sen itse, ja hain apua.

Nyt sijaisuuteni päättyi, tuli "isolta" pomolta hurjasti positiivista palautetta, ja he olisivat kiinnostuneita palkkaamisestani kun sellainen virka vaan tulee auki, mihin sovin.

Mikä ap sinun oma olosi on?

Vierailija
7/7 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokaisen työntekijän jokaisella työpaikalla pitäisi kuulla aina välillä olevansa tärkeä, ilman positiivista palautetta tai minkäänlaista palautetta olo on helposti tuollainen. Se että tunnet noin ei ole oma vikasi mutta koita aloittaa vaikka siitä että kehut välillä työtovereitasi. Henkilöstökokouksessa voi kyllä hyvin ottaa esille että kaipaisi palautetta työstään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme