Oon ihan hajalla. En kykene enää koskaan seksiin.
Olen eronnut 5 vuotta sitten. Mulla on takana kokemuksia, joiden takia seksi on vastenmielistä. Ex-mieheni oli ekani, meillä on 2 lasta. Olen tapaillut yhtä miestä kohta vuoden ja viime viikonloppuna ekan kerran olimme aikeissa harrastaa seksiä. Mies kauhistui, kun näki mun todella korkea häpykukkulan, mulla on kuin pieni tennispallo haarovälissä.
Mies sanoi, et hyi vi***, sulla on kuin munat. Noin kauniista ja upeasta naisesta ei olisi kyllä ikinä voinut päätellä, et on noin ruma pi***.
Sattuu!
Kommentit (27)
ei miehen käytös vaan se alapään muoto
Häpyluu on voimakas ja selvästi koholla, mutta ei minusta noin paha kuin mies sanoi. Estoni eivät johdu anatomiastani vaan muista kokemuksistani.
ap
terkuin se joka gyneltä kysymistä ehdotti
Siis tämä "tennispallo" kostunee varmaan rasvasta? Eli kai sen voi korjata.
Mutta aika kauheeta sontaa ne miehet suoltaakin ; /
Jos kommentit tällaisessa asiassa ovat tätä luokkaa niin sitten voit olla varma että ne jossain muussa olisivat vielä pöyristyttävämmät.
Hyvä että sait jo nyt tietää että mies on idiootti niin sinun ei tarvitse tuhlata aikaa pätkääkään enää tuollaiseen luuseriin.
Ps. monet miehet pitävät korkeaa häpykumpua erittäin kiihottavana. Ihan googlaamalla löytyy monia keskusteluketjuja joissa hekumoidaan korkeiden häpykumpujen perään. ;)
tyyppi pihalle ja korjausleikkaukseen ihan itseni takia. Voi päästä julkiselle puolellekin jos on niin paha juttu kyseessä ja jos se vaikuttaa suhun ja seksielämääsi tuolla tavalla.
Mulla tuli kahdessa viimeisessä raskaudessa hirveä suonikohju tai mikä lie pullistuma alapäähän. Ekassa lähti pois, vikassa jäi pysyväksi. Vähän häiritsee käydä jossain uimahallissa vaikka, vaikka eniten varmaan kauhistellaan mun rypistynyttä vatsanahkaani:( Miestäni nämä eivät haittaa, jos tulisi miehen vaihto eteen niin sitten varmaan korjauttaisin...