Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihan hajalla. En kykene enää koskaan seksiin.

Vierailija
22.10.2009 |

Olen eronnut 5 vuotta sitten. Mulla on takana kokemuksia, joiden takia seksi on vastenmielistä. Ex-mieheni oli ekani, meillä on 2 lasta. Olen tapaillut yhtä miestä kohta vuoden ja viime viikonloppuna ekan kerran olimme aikeissa harrastaa seksiä. Mies kauhistui, kun näki mun todella korkea häpykukkulan, mulla on kuin pieni tennispallo haarovälissä.

Mies sanoi, et hyi vi***, sulla on kuin munat. Noin kauniista ja upeasta naisesta ei olisi kyllä ikinä voinut päätellä, et on noin ruma pi***.

Sattuu!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhunut esim gynelle estoistasi ja miten pääsisit niistä eroon? Voimakas häpyluu on vain ominaisuus sinussa, niinkuin nenän muoto tai kulmien kaari kasvoissa.

Mies oli aivan totaalinen idiootti, mutta ei edusta kaikkia miehiä. Voihan sitä ällistyä jostakin piirteestä toisessa ihmisessä jos sen ensimmäisen kerran näkee, mutta millainen on se apina joka ei älyä pitää suutaan kiinni tai edes valita sanojaan paremmin kuin tämä ap:n partneri?

Vierailija
2/27 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä mulkku. Mitä sä ihan oikeasti teet noin käsittämättömän paskan miehen kanssa?

Sun täytyisi nyt käsittää, että ilmeisesti olet edellisissä suhteissa (ja kenties muutenkin) saanut niin pahasti henkisesti turpaasi, että nyt hakeudut tuollaisten ihmisten irvikuvien seuraan.

Oikeasti nainen, se häpykumpu EI ole se ongelma, vaan huono itsetuntosi ja harvinaisen epäkelpo runkkari mieheksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muista ripittää sitä, kuinka idiootti se oli. Ja mitä menetti, kun tuollaisesta syystä sut menetti.

Itse en missään tapauksessa lähtisi toimivaa, Luojan luomaa paikkaa millään luusahalla pilaamaan. Tärkeintähän on että se toimii ja tunto on hyvä.

Valitettavasti satuit saamaan sänkyysi pesunkestävän idiootin. Toivottavasti pystyt jollain tasolla unohtamaan sen.

Kun seuraavan karran seurustelu alkaa vakavoitua, voithan kertoa anatomiastasi neutraalisti (tarkoitan ei anteeksipyydellen eikä idioottipoikaystävää mainiten) jo ennen kuin vaatteidne riisuminen tulee ajankohtaiseksi. Niin yllätys on varmaankin juuri toisinpäin, koska hän odottaa jotain kummallista ja helpotuksekseen huomaa, että siellähän on ihan toimiva, kiva tavara. Koska seuraava miesystäväsi ei tietenkään ole idiootti.

Vierailija
4/27 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoit takaisin samalla mitalla sen värkkejä ja unohdat sen. Kyllä sieltä vielä hyvä tyyppi löytyy :)

Vierailija
5/27 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu 17 v mun miehen kanssa ja onkohan koskaan nähnyt mun pillua. en mä sitä mitenkään levittele sen naaman edessä. suuseksikin hoituu silmät kiinni.

Vierailija
6/27 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jäikö se siihen. Olet varmasti haluttava monen miehen mielestä, eli voit hyvillä mielin unohtaa tuollaiset ääliöt.

Vierailija
7/27 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu 17 v mun miehen kanssa ja onkohan koskaan nähnyt mun pillua. en mä sitä mitenkään levittele sen naaman edessä. suuseksikin hoituu silmät kiinni.

Vierailija
8/27 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon, että asiaan voi puuttua leikkauksella. Voihan nenäluuta, leukaa, poskipäitä ym korjailla. Mutta tuohon idioottimieheen, kai poistit numeron kännykästäsi???

Vierailija
9/27 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde voi hyvin mielestäni silloin kun molemmat arvostavat toisiaan.

Uskotko että suhteesta tämän miehen kanssa voisi tulla sellainen?

Vierailija
10/27 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siitä vaan luuta höyläämään ja terveytensä vaarantamaan jonkun idioottimiehen vuoksi.

Melkoisia ääliöitä tällä palstalla.

Vierailija
11/27 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotatko sä sun miestä koko suuseksisession ajan, et se varmasti pitää silmänsä kiinni? Miten teillä yhdyntä voi onnistua jos ei katso ollenkaan minne tökkii, koskaan? En usko sua. Ihan satavarmasti on nähnyt sun häveliään pimperon. :D

Vierailija
12/27 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi harrastaa suuseksiä ilman että levittelee naaman edessä??

Vierailija
13/27 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen tämä idiootti mies on? Sano sille, että ei oo vissiin paljon naisia nähnyt kun tuollaista kommentoi. En sitä paitsi usko, että sinussa ap on mitään vikaa.

Vierailija
14/27 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä estoja...

Vierailija
15/27 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä sanonut, mutta voisin kuvitella että jos sanoisi, niin tuntisin aivan samoin kuin sinä. Mutta hei. Oikeesti toihan on hyvä keino karsia kaikki ääliöt pois elämästäsi. Olen ollut onnnekas ja tavannut vain mukavia hyväkäytöksisiä miehiä. Anna tuon yhden olla, ja jatka etsintöjä. Niitä ihania miehiä riittää.

Näytin viestisi miehellenikin ja hän oli todella järkyttynyt, että joku idiootti voi toista loukata moisella tavalla. Voin vakuuttaa, että suurin osa miehistä ei pitäisi ominaisuuttasi mitenkään kummallisena.

Ja nosita leikkauksista vielä. Unohda ne. Jos et kelpaa tuollaisena, niin vika on kyllä miehessä.

Vierailija
16/27 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti susta oli naista siihen.

Vierailija
17/27 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tulee ongelmaasi, niin oletkos jutellut lääkärin kanssa jostain korjaustoimenpiteestä

Vierailija
18/27 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin paskoja miehiä oo olemassakaan.

Vierailija
19/27 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsii kaikki idiootit pois ennen seksiä!

Vierailija
20/27 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia miehiä sitä onkin. Unohda tämä yksilö, maailmassa on paljon mukaviakin miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi