lyhyt mies voi olla seksikkäämpi
kuin pitkä..mulla edellinen mies oli melko pitkä ja nykyinen melko lyhyt(mua pidempi kuitenki)mut kyl mä sanoisin et lyhyempi voi olla paljo vetävämpi!ajattelen kyl muistaki miehistä näin..pitkät miehet on jotenki "kolhoja"
Kommentit (20)
Olen yli 180cm pitkä nainen, joten en kyllä näe mitään seksikkyyttä lyhyemmissä miehissä. Kyllä pitäisi olla minulla päässä vikaa jos kävisin kuumana johonkin 160cm "hottikseen". ;)
tarkoittanut 160cm hottista vaan noin 175-180cm miestä :) ap
joo, sen kutosen tilalla piti olla ihan seiska..;)
t.14
Rotjakkeen kanssa on vaikea kulkea. Rotjakkeiden kanssa olen myös harrastanut huonointa seksiä. Parasta seksiä olen saanut 175-180cm kokoisten kanssa. Tosin riippuu henkilöstä joskus se 180 on liian pitkä
ottaa tilansa, miten käyttäytyy, pukeutuu, ryhdistä, pilkkeestä katseessa. Ja varsinkin älykkäät miehet ovat usein myös seksikkäitä, samoin seksikkäämpänä pidän hyväkroppaista 170 senttistä kuin plösöä kaljamahaista 180 senttistä.
mikä on seksikäs ja siinä, minkä itse ottaisin on vissi ero. Tunnen suunnilleen 170cm miehiä, jotka ovat todella seksikkäitä, mutta en silti osaisi syttyä yhdellekään heistä.
jos mies on 185 cm, hänen vehkeensä on 15, ja jos hän on 160....;-)
"Mistä näitä senttejä oikein tulee?!"
Olihan se jo Freudilla tiedossa, että puuttuva penis on vastaus kaikkeen.
kuin pitkät. Ja tarkoitan jopa näitä 160-senttisiä. Sieltä löytyy sitä jäntevyyttä ja ketteryyttä, josta taas 186-senttisen kohdalla harvemmin voidaan puhua.
Et ole todella lyhyitä tainnut nähdäkään. Meillä töissä niitä piisaa, oma mieheni on siellä pisimpiä (180) ja kyllä ne on seksikkyydestä kaukana.
kuin se, että mies on naista lyhyempi.
Jos sinä haluat että mies on pidempi, niin ok.
Mutta miksi puutut siihen mitä muut tekevät?
Mikä on motiivisi, kun arvostelet muiden parisuhdetta esim. tässä asiassa?
Oletko loppujen lopuksi kovin onnellinen, jos muiden arvostelu tuollaisesta asiasta tekee sinut onnelliseksi?
kuin se, että mies on naista lyhyempi.[/i siis pidempi mua!en tarkoittanut mitään tositosi lyhyitä!mut en arvostele heitäkään,joilla nainen pidempi..
luonteensa, piirteittensä ja pukeutumisensa osalta niin varmasti voi lyhyt mies olla pitkää seksikkäämpi. Olen itsekin vaihtanut pitemmästä lyhyempään mieheen.
Tämä on aivan vastaava kuin että jos yksilö on tarpeeksi seksikäs luonteensa, piirteittensä ja pukeutumisensa osalta niin lihava nainen voi olla seksikkäämpi kuin hoikka nainen.
Lähtökohtaisesti pitkä mies on vastakkaisen sukupuolen kesken suositumpi kuin lyhyt. Ja hoikka nainen on vastakkaisen sukupuolen kesken suositumpi kuin lihava.
Tosi rakkaus on se poikkeus ihan viimeistään.
niin mielestäni on ehdottomasti tyhmempää ja tyhmemmän näköistä jos lyhyt mies on etsimällä etsinyt itselleen itseään lyhyemmän naisen. Siis minun silmääni pistää se pieni pariskunta paljon enemmän, kuin pieni mies ja "normaalikokoinen" nainen.
Oma mieheni on minua pari senttiä lyhempi. Koska käytän aina korkeita korkoja, näytän miestäni huomattavasti pidemmältä. Olemme mielestäni ihan hyvän näköinen pari.
Minusta esim. Risto-Matti ja Anu tai Kimi ja Jenni ovat ihan mukavan näköisiä pareja eivätkä tunnu häpeilevän pituuseroaan.
..lyhyemmät usein sexympiä kuin pitkät..En tiedä mistä johtuu mut mun silmään jotenki "kivemman" näköisiä.En nyt tarkoita ihan pätkää" mut sellanen soppeli,vähän pidempi kuin mie..
siis noin 180cm molemmin puolin. Tosi lyhyet miehet ovat jostain syystä minulle vastenmielisiä, ehkä siksi, että itse ole lyhyt nainen.
Voipi olla että asenteeni muuttuu, jos vaikka pojastani ei koskaan tule pitkää. Pelkään oikeastaan, että poika jää lyhyeksi, en kylläkään kehtaa sitä kellekään ääneen sanoa.
ottaa tilansa, miten käyttäytyy, pukeutuu, ryhdistä, pilkkeestä katseessa. Ja varsinkin älykkäät miehet ovat usein myös seksikkäitä, samoin seksikkäämpänä pidän hyväkroppaista 170 senttistä kuin plösöä kaljamahaista 180 senttistä.
ja tulos oli että KESKIMÄÄRIN länsimaisen naisen määrittämä ihannepituus on 186 cm :) Minun tuntemistani miehistä seksikkäimät asettuvat pituudeltaan 180 cm molemmin puolin, sanotaanko että 175-185.
Olen yli 180cm pitkä nainen, joten en kyllä näe mitään seksikkyyttä lyhyemmissä miehissä. Kyllä pitäisi olla minulla päässä vikaa jos kävisin kuumana johonkin 160cm "hottikseen". ;)
tarkoittanut 160cm hottista vaan noin 175-180cm miestä :) ap