Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on kompastuskivesi työelämässä?

Vierailija
22.10.2009 |

Minä olen ilmeisesti vähän liian hidas. Johtuu perusteellisuudestani. Tästä on monta kertaa kuultu epäsuoraa vihjailua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät venyy eikä tilanteeseen saa apua (kun hommat kerran hoituu niin hyvin näinkin).

Tätä ominaisuutani on käytetty hyväksi jo vuosia.

Vierailija
2/6 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niin sanotusti kynttilää vakan alla... Ideoita on, mutta pelkään niitä niin tyhmiksi, että en avaa suutani. Ja jälkikäteen harmittelen, kun joku paljon hölmömpi juttu toteutetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sita on, mutta perhe menee edelle, eli en jaksa raataa niska limassa toimistolla yomyohaan kun vahemmallakin parjaa. En tieda onko se sitten kompastuskivi elamassa noin yleensa, itse pidan sita oikeastaan positiivisena asiana itsessani, mutta siis tyoelamassa etenemisessa kylla on.

Vierailija
4/6 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista saatuja tietoja en pääse käyttämään. Eli olen tuhlannut aikaani (vähän työkokemusta) enkä sitten jostain syystä myöskään saa niitä harvoja paikkoja, joissa todella voisin käyttää kaikkia taitojani. Turhauttavaa.

Vierailija
5/6 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppilaat eivät tee mitään, koska en pelota heitä tarpeeksi. Huoh.

Vierailija
6/6 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menen jotenkin aina siitä missä aita on matalin. Olen alisuoriutuja ja tämä on hiertänyt jokaisessa työpaikassani. Olen varmaan ihan väärällä alalla kun työstä vain osa on mielekästä. Aina kun haalitaan tiimiä johonkin luovaan projektiin, jään rannalle.