Minkä hintaisia lahjoja ostatte kummilapsillenne?
Kommentit (12)
olen siis miettinyt että mahtaakohan 30€ riittää.
ap
ja onko mulla jotain ideaa lahjaan. Siis teinille ollaan välillä laitettu synttärilahjaan jopa 30 €, joskus vähemmänkin. Vauvalle saatan ostaa jotain kympillä.
Itse annan kummilapselleni noin 50 € lahjoja synttäriksi, nimipäiviksi ja jouluksi. Mutta tämä johtuu siitä, että saan heiltä paljon pieniä vaatteita.
laittaa jokaiselle sekä synttäri, nimppari että joululahjaan. Meillä 2 virallista kummilasta ja sen lisäksi 5 kummilapseen rinnastettavaa, joita muistetaan säännöllisesti. jos jokaiselle laittaisi 3 kertaa vuodessa 50, se tekee vuodessa yli tonnin!!!
Mutta kukin varallisuutensa mukaan.
Muille sukulaislapsille n. 20e.
Meidän lapset saa kummeiltaan 10-50e arvoisen lahjan , riippuen kummista. Tämä ei ole minusta pelkästään kiinni kummin varallisuudesta, vaan siitä miten kummi tahtoo kummilastaan muistaa.
Siis teinille ollaan välillä laitettu synttärilahjaan jopa 30 €, joskus vähemmänkin. Vauvalle saatan ostaa jotain kympillä.
Jotain 10-30€ väliltä mun mielestä on järkevää. Varsinki jos on useampia kummilapsia, niin ei voi laittaa sitä 50 egee jokaiselle ja joka juhlaan.
parikymmpiä/lahja. Silloin kun kummilapsia oli vain yksi, tuli ostettua kalliimpia lahjoja, nyt kun useampi, niin pakko vähän rajoittaa summaa.
ja tietysti minulla ainakin suhteestani lapsen vanhempiin. Jos olen ns. lahjakummi (näkee synttäreillä etc.), lahjan arvo on pienempi. Kun taas yksi kummilapsistani on rakkaan ystäväni lapsi, ovat lahjatkin sen mukaisia.
Ikä tietenkin ratkaisee myös paljon. Minusta tuo 20-30 egee haarukka on aika hyvä.
Nimipäivä ja joululahjat noin 5-10€. Ostan tosin paljon alesta niin niitä lahjoja kyllä saattaa helposti luulla arvokkaimiksikin. Yksi kummilapsi siis on mutta ostan myös hänen kahdelle sisarelleen, kun heidän synttärin on niin lähekkäin. Niille halvemmat lahjat.
koska en kieri rahoissa mutta n.20e.