Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutonet asiaa... kaveri huusi minulta miesten farkut

Vierailija
22.10.2009 |

ja sitten ilmoitti että haluaa noutaa ne, no minulle ei hänen ilmoittama aika sopinut. Joten höän ehdotti että lähetän postiennakolla, minä en siihen taas halua suostua koska on ikäviä kokemuksia, jouduin itse maksamaan postikulut kun henkilö ei noutanut pakettia, joten sanoin että maksa etukäteen niin

Hän otti pultit ja sanoi ettei se sovi. Ihmettelen miksi sovi... Henkilöillä on muutama negapalaute.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on ollu toimitusehto siinä kohteessa? Sen mukaan eletään. Jos se ei ostajalle sovi, vaikka on sen huutaessaan hyväksynyt, niin sitten kauppa purkaantuu ja neganeganega.

En minäkään postiennakolla lähetä yhtään mitään varsinkin jos on negaa annettu.

Vierailija
2/9 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette sovi uutta noutoaikaa? Mitä olit laittanut tietoihin huudon toimittamisesta - nouto vai postitus?

Kyse on siis jostain omasta kaveristasi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimitusehdot kohdekuvauksessa?!?!?!

Mulla on AINA toimitusehtoina "nouto käteistä vastaan" TAI "rahat tilille -> sitten paketti postiin".

Ei ole epäselvää puolin eikä toisin. Ja jos se ei huudon jälkeen sovikaan ostajalle, annan negan ja sitten uusiks myyntiin.

Vierailija
4/9 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin sinne että nouto tai postikulut 8.50e.

ap.

Vierailija
5/9 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin sinne että nouto tai postikulut 8.50e. ap.

Laita ostajalle muutamia ajankohtia, jolloin se sinulle sopii ja maksu sitten käteisellä noudon yhteydessä.

Vierailija
6/9 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän laittoi viestin että älä laita viestiä tähän puhelinnumeroon enää, kun laitoin viestin etät nyt voisi hakea kun hän esitti aiemmin että tulisi nyt päivällä hakemaan.

ap.

Vierailija
7/9 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole mun kaveri..

laitoin sinne että nouto tai postikulut 8.50e.

ap.

taidat sinäkin vähän outo olla

Vierailija
8/9 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa niitä housuja. Siksi se oli ne negatkin saanut. Kokeili sun herkkänahkaisuutta.

Mä voin postittaa jollekin ilman ennakkomaksua mutta silloin täytyy olla kyseessä tyyppi, jolla on paljon pelkästään positiivisia palautteita.

Vierailija
9/9 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole mun kaveri.. laitoin sinne että nouto tai postikulut 8.50e. ap.