Silja Serenade, kokemuksia, kaikenlaisia, kiitos!
Menemme miehen kanssa kahdestaan risteilylle, kertokaa kokemuksia Serenadesta, ei olla ikinä ennen oltu. Mitä ruokapaikkaa tai ruokia suosittelet, emme varanneet buffetia ainakaan etukäteen. Kannattaako mennä kylpylään? ym ym, kaikki vinkit ja kokemukset ovat tervetulleita :)
Kommentit (4)
Olen muutaman kerran ollut serenadella/symphonylla sekä ilman lapsia että lasten kanssa. Ravintolat varmaan muuttuvat aika ajoin. Lasten kanssa syötiin buffassa, mutta jos te kahden kesken menette niin joku hienompi ravintola voisi olla parempi. En osaa suositella mitään, kun en tiedä, mitä siellä on tällä hetkellä.
Kannattaa varmaan ottaa uikkarit mukaan jos saunaosastolle tekee mieli, mutta en mä ainakaan koskaan ole sinne kaivannut. Hyvin se aika menee ravintolassa/yökerhossa ja tietysti kahden kesken hytissä ;)
Mä suunnittelen alkuvuodeksi risteilyä lasten kanssa ja muumit on vain mielessä. Viimeksi ne ainakin oli laivalla, en tiedä onko enää. Ei tule aikuisten juttuja kauheesti mieleen :)
Älkää ainakaan sinne seisovan pöydän tungokseen, meteliin ja käytöstavattomien junttien keskelle menkö.
Minne hyvänsä muualle.
mutta asiaan... Minäkin suosittelen Bon Vivantia, jos menet kahdestaan miehen kanssa. Jos tuntuu liian "hienolta" ja haluaa vähän rennompaa meininkiä niin myös El Capitan on ihan kiva, rento paikka (ei pöytävarausta). Se Maxim ala carte jostain syystä on mua aina tökkinyt... Ne ruoat on aina ihan samanlaisia, jo 20v ollut... Kylpyläosasto melko vaatimaton, en menisi. Illalla nuorekkaampaa menoa siellä yläkerran Bali-yökerhossa, ja sitten tällaista peruslaivayökerho-meininkiä Atlantis Palacessa.
...joskin taso on vähän laskenut.