Suositelkaa hyvä sivusta täytettävä pesukone, hinta max 400-500e?
Kommentit (15)
Itse asiassa en tiedä. Miksi kysyt?
vieläpä Saksassa valmistetun, ei onnaa.
Lg tulee koreasta. Joten se siitä. Osta whirlpool ja hanki siihen 8vuoden varaosasopimus. Eli maksat reilu 50€ niin saat siitä vastineeksi ilmaiset varaosta 8vuoden ajaksi.
hankalia käyttää?
Suosittelisin harkitsemaan edestä täytettävää ;-)
Huolimatta korealaisuudesta. Peittoaa Whirlpoolinkin.
Suosittelen LG:tä!
pesukoneita. Hinta-laatusuhde kohdallaan kuulemma.
kun oli mulle oudompi merkki, mutta ollut hieno valinta!
Että sikäli vaan pohdin että onkohan se kannattava ostos.. kokemuksia Boschin koneesta kellään? Tai Rosenlewista?
ap
AEG Lavamatia. Maksoi 2.5v sitten 460e. Linkousteho 1400 kierrosta. Mahdollisuus lyhentää pikanäppäimellä kaikkien ohjelmien kesto 30%.
..on mainettaan parempi! Meillä oli sivusta täytettävä iso 7,5kg Candy, maksoi 400 ja oli kuin unelma. Harmikseni jouduin myymään muuton vuoksi..
Ja voin kertoa että teimme kolmen päivän ajan vertailua ja emme todella ostaneet äkkipäätöksellä konetta vaan myyjien piti pitää meille todellista esittelyä ja paneuduimme koneisiin täydellisesti!
Lg oli ehdottomasti kaikkien myyjien mielestä huono, eniten korjauksia niissä. Siis silloin jos konetta käytetään lähes päivittäin.
Miele on kaikista parhain, kuulemma mutta tämä painikin aivan eri sarjassa kaikkien koneiden kanssa myös hintansa kanssa..eli emme ottaneet sitä vaikka sen arvio on että kestää 20v.
Bosch oli kone johon päädyimme, usean myyjän suosituksesta ja olemme olleet tyytyväisiä nyt noin 2kk:n käytön jälkeen. Meillä on 8kg:n kone ja en muista mitä siitä maksoimme mutta selvisimme aika edullisesti, reilulla 500 eurolla. Kone kestää erittäin hyvin ja siihen uppoa kaikki pyykin eikä tee tiukkaa! Hiljainen, helppo käyttää.
Muista koneista meille ei niin jäänyt esittelyissä mieleen mitään erityistä esim. Siemens tai Electrolux, Wihrlpool.. kestävyyttä ei näillä niinkään ollut kuulemma vaikkei tuota Siemensiä niin haukuttukaan.
Boschin kone. Hyvin ohjelmia eikä mitään valittamista :)
LG sivusta täytettävä. 7kg ja pesuohjelmia meidän tarpeisiin riittävästi. Ostettiin reilu vuosi sitten, silloin hinta 360e. Olen ollut erittäin tyytyväinen!