Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokeillut kipukoukkua? Onko siitä apua jumeihin?

Vierailija
21.10.2009 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saanut apua selän jumeihin keep fit jar -imukupeista. Mies hieroo kerran viikossa selän niillä eikä ole jumeja ollu enään...

Vierailija
2/11 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saanut apua selän jumeihin keep fit jar -imukupeista. Mies hieroo kerran viikossa selän niillä eikä ole jumeja ollu enään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä parempi on puinen naulakko. Odotan mökille pääsyä, koska luhtiportaissa on vinottain sellainen puinen naulakko, jossa pyöreät nupit. Ne nupit ovat pienemmät kuin kipukoukun pää, siksi se on parempi.

Meillä ei mies tykkää hieromisesta, enkä viitsi vaivata häntä joka päivä. Siksi kipukoukku on parempi kuin mikään, mihin tarvitaan toisen apua.

Vierailija
4/11 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä parempi on puinen naulakko. Odotan mökille pääsyä, koska luhtiportaissa on vinottain sellainen puinen naulakko, jossa pyöreät nupit. Ne nupit ovat pienemmät kuin kipukoukun pää, siksi se on parempi. Meillä ei mies tykkää hieromisesta, enkä viitsi vaivata häntä joka päivä. Siksi kipukoukku on parempi kuin mikään, mihin tarvitaan toisen apua.

Auttaa kivasti lapojen takana oleviin jumeihin. Vaikka välillä aina mietin että pitäisiköhän investoida siihen kipukoukkuun.

Vierailija
5/11 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imukuppeja on neljää eri kokoa joilla hierotaan selkää voiteen kanssa. Vilkastuttaa verenkiertoa ja tosissaan aukasee paikkoja ja 10 min riittää...ja niillä saa myös poistettua sellua suihkussa käydessä, itse tykkään paljon!

Vierailija
6/11 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumittaviin paikkoihin.

Vierailija
7/11 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös ihana. Ja shiatsu-tuoli.

Vierailija
8/11 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita imukuppeja! aluksi epäilin kun ystävä ehdotti mutta teki tosissaan hyvää! merkkiä en tiedä....

Vierailija
9/11 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita imukuppeja myydään? ikinä kuullutkaan!

Vierailija
10/11 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vaan hyvä vehje on kipukoukku. Patentoitu keksintöhän on kysymyksessä. Suosittelen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme