Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseton kyselee kun on hieman hämmästynyt

Vierailija
21.10.2009 |

Kummipoikani oli meillä kahden siskonsa kanssa. Kummipoikani otti kaverinsa mukaan, jotta hänelläkin on seuraa.

Kerroin kummipojalle ja tämän vanhemmille ohjelmasta ja he kertoivat sen kummipokani kaverille ja tämän vanhemmille.

Kävimme Flamingossa uimassa, hampurilaisilla ja sen jälkeen tulimme meille. Lapset olivat yötä ja kotiutuivat tänään neljän jälkeen.

Ihmettelen sitä, että kummipoikani kaverin vanhemmat odottivat, että minä maksan heidän lapsensa kulut. Eihän se paljoa ollut mutta kyse oli minulle ventovieraasta lapsesta.

Kummipoikani vanhemmat ovat aina tarjonneet rahaa kun olemme jonnekin menneet mutta en ole sitä koskaan heiltä ottanut, koska minusta on luonnollista, että kun järjestän matkan tai muita juttuja, minä maksan.

Mutta jos lapsi menee kaverinsa mukana jonnekin, niin minä kyllä antaisin rahaa kuluihin. Hakiessani lasta en nähnyt vanhempia mutta isosiskon kyllä. Sisko taisi olla jo täysi-ikäinen eli kai hänelle olisi voinut antaa rahaa ja käskeä antamaan minulle.

Olenko niuho?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yhtään rahaa.

Tämä on ihan mahdollista, itse olen ainakin ihan köyhä eikä ois 20 euroa ollut lapselle laittaa. Tosin olisin ehkä voinut lainata jostain, jos etukäteen ilmoitettaisiin, että tarvii rahaa mukaan.

Omalle siskolleni olen usein joutunut antamaan lapseni ilman rahaa. Hän on maksanut uinnit ja herkut. Olisin kai ap:n tilanteessa sen pojan äitinä vaan ollut helpottunut, että poikani pääsi uimaan ja pitämään hauskaa.

Vierailija
22/22 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyseessä ei ole sukulainen tms. tosi läheinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla