Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Otatko rokotuksen, kun vuorosi tulee. Entä annatko lapsesi ottaa.

Vierailija
21.10.2009 |

Siis H1N1-rokotuksen.

Meillä: minä otan ja lapseni ottaa myös. (Tosin eihän sitä tiedä, rokotetaanko riskiryhmiin kuulumattomia ollenkaan.)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse riskiryhmää (astma).

Vierailija
2/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lapsille laiteta.

Emme kuulu riskiryhmään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan meidän perheestä ei saa rokotetta. esin rokotetaan terkkarin henkilökunta, ja sitten 1-24 vuotiaat kuntalaiset. Vauva on alle 1 vuotta ja me miehen kanssa yli 24

Vierailija
4/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä koululaiset ja minä saan (astma), mutta ainakaan meidän kunnassa ei riskiryhmään kuulumattomat saa ollenkaan vaikka siitä maksaisi.

Siis H1N1-rokotuksen. Meillä: minä otan ja lapseni ottaa myös. (Tosin eihän sitä tiedä, rokotetaanko riskiryhmiin kuulumattomia ollenkaan.)

Vierailija
5/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan sen ensi viikon jälkeen. Katson miten vaikuttaa minuun ja päätän lapsen suhteen sitten. Hän ei ole ekojen joukossa saamassa sitä.

Vierailija
6/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asiaan tulee muutos, niin haluan sen ottaa. Lapseni saavat aikanaan rokotteen (eivät kuulu riskiryhmään, eli ovat rokotettavien häntäpäässä)

Vierailija
7/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan työn puolesta loppuviikosta (olen lääkäri) ja 2-vuotias lapseni rokotetaan sitten omalla vuorollaan.

Sivuaiveena pitänee mainita, että rokoteinfo.fi-sivustoa pidetään lääkäripiireissä aivan uskomattomina höpöhöpö-sivuina, jotka villitsevät perättömiä kauheuksia kaikista rokotuksista.

Vierailija
8/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme perusterveitä hyvällä vastustuskyvyllä varustettu perhe.

Vierailija
9/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis varmaans aa vaikka epriaatteessa kuulun riskiryhmään. Minulla astma mutta ei vielä virallista diagnoosia joten en saane rokotetta. Lapset saavat aikanaan jos heille rokote myönnetään. Meillä ei periaatteessa kukaan kuulu riskiryhmään joten ei olla saamassa rokotteita.

Vierailija
10/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saa astman vuoksi nopeammin ja minä ja mies sitten, kun loput suomalaiset rokotetaan.

Vierailija
11/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä, ruumiin pitää käydä tietty 'rituaali' läpi, nuha tms ollakseen terve. Pidin jo sikani (kait, tai sit tavan slunssa) joten en. Joku toinen tauti tulee jos jotain yrittää siirtää, en kuunaan ole tavan flunssarokotettakaan ottanut, ja terveenä olen olllut

Vierailija
12/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä rokotetaan kaikki 6-35kk olevat lapset.me muut emme kuulu riskiryhmään. en tiedä vielä otanko lapselle sitä,tässä nyt mietitään..

Vierailija
13/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokoteella kun saa suojaa, vailla pelkoa jälkitaudeista. Kuten eräs lääkäri tänään uutisissa jo totesi lakonisesti; kun ihmisiä alkaa kuolemaan sikainfluenssaan, niin monen rokotekielteisen mieli vielä muuttuu rokotemyönteisemmäksi.

Vierailija
14/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämänhetkisen tietämykseni mukaan.

Vierailija
15/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt melkein jokainen lapsi rokotetaan polio vastaan ja kukaan ei pidä sitä mitenkään vaarallisena.

Vierailija
16/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain H1N1 rokotteen maanantaina.Lapseni saavat sen myös ajallaan.

Vierailija
17/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään on aika paljon niitäkin, jotka eivät rokotuta.

ap

Vierailija
18/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsista kuuluu riskiryhmään ja hänen kanssaan en ota riskiä, että kuolee tuollaiseen pöpöön.

Vierailija
19/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan meidän perheestä ei ota rokotetta.

Vierailija
20/28 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuulun riskiryhmään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä