Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä näköinen kuuluisi olla 29-30v nainen? :D

Vierailija
21.10.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen (ellei ole raskaana) ja tyylikäs.

Vierailija
2/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen (ellei ole raskaana) ja tyylikäs.

Onpa ahtaat raamit. Yhtään yli- tai alipainoinen ei saa siis olla, eikä pitää kiinni omasta tyylistään tai tyylittömyydestään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma tyylinsä, itselleen sopiva. Eräs 45-vuotias ystäväni pukeutuu lähinnä mustaan ja on todella tyylikäs, kaunis. Jollekin toiselle käy sporttinen tyyli.

Raami ei ole ahdas, ajattelen vaan, että tuossa iässä ei vielä kannattaisi olla paljoa ylipainoa, BMI siinä 20-28 luokkaa. Muuten voi olla hankalaa vanhempana.

Vierailija
4/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos heti valitat vastauksesta?

ap

Vierailija
5/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestään minkäänikäisen ihmisen ei "kuulu" olla tietyn näköinen.

Vierailija
6/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma tyylinsä, itselleen sopiva. Eräs 45-vuotias ystäväni pukeutuu lähinnä mustaan ja on todella tyylikäs, kaunis. Jollekin toiselle käy sporttinen tyyli.

Raami ei ole ahdas, ajattelen vaan, että tuossa iässä ei vielä kannattaisi olla paljoa ylipainoa, BMI siinä 20-28 luokkaa. Muuten voi olla hankalaa vanhempana.

siitä ylöspäin on YLIPAINOA. 28 on jo varmasti lihava.

Vierailija
7/8 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ylöspäin on YLIPAINOA. 28 on jo varmasti lihava.

mutta mä ajattelenkin, ettei kamalasti ylipainoa. Kun ap suivaantui, että olen liian vaativa. Mutta en mä oo.

terv 2

Vierailija
8/8 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ihmiset miettii että "mimmoinen minun KUULUISI olla"? Miksi kaikki eivät vaan olisi sitä mitä ovat? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi