Miehen suhtautuminen minuun muuttui tytön syntymän jälkeen.
ennen olin ainoa nainen, mies, kaksi poikaa ja minä. Silloin mies palvoi minua. Tuli tyttö, mies palvoaa tytärtään. Muhun suhtautuu niin kuin mies vaimoon kymmenen vuoden liiton jälkeen... Kaipaan sitä ihailua ja palvontaa, mistä sain kuusi vuotta nauttia. Ei kai sitä enää koskaan saa takaisin...:(
Kommentit (8)
onko tämä provo? Itse en ole koskaan halunnut osakseni palvontaa vaan tasapainoisen, tasa-arvoisen parisuhteen. Minulle itselleni on pelkkää plussaa se, että mieheni ja tyttäreni välit ovat hyvät - ei mikään kilpailuasetelma!
Musta jokaisen pikkutytön täytyykin saada olla isin prinsessa, ja toivoinkin kovasti tyttöä kun tiesin että se on miehelle iso juttu. Tuntuu vaan vähän "syrjäytetyltä"..
ap
meillä on poika ja kaksi tyttöä, eikä mulla ole kyllä ikinä ollut tuollanen olo.. Ikävä juttu...
kolmilapsisilla perheillä, että vanhemmilla ei ole yhteistä aikaa, koska molemmat omistautuvat tahoillaan lapsille. Järjestä aikaa miehen kanssa kahdestaan!
Minusta tuo ei kuullosta normaalilta, että aikuinen nainen kokee olevansa syrjäytetty, kun mies palvoo tytärtään. Onkohan parisuhteessa muuten kaikki ok?
Aikuinen nainen on mustasukkainen omalle tyttärelleen. Isä palvoo tytärtään. Mites pojat?
Ei meillä vaan ole mitään tollaista, eikä missään mun tuntemassani perheessä.
T: tytön ja pojan äiti
Musta jokaisen pikkutytön täytyykin saada olla isin prinsessa, ja toivoinkin kovasti tyttöä kun tiesin että se on miehelle iso juttu. Tuntuu vaan vähän "syrjäytetyltä"..
ap
että mies syrjäyttäisi sinut anopin vuoksi ;-). Minusta tuo on itsekeskeisyyden merkki. Minulla on yksi kaveri, joka valitteli juuri noin, kun lapsi syntyi - hän oli valtavan ärtynyt ja pettynyt, kun koko maailma ei enää pyörinytkään hänen ympärillään vaan kaikki olivat ainoastaan lapsesta kiinnostuneita (synnytyslaitoksella, kotona jne.). Kannattaa pyöriä jo ennen lasten syntymää hiukan kauempana omasta navasta!
Miksi miehen pitäisi ylipäänsä palvoa vaimoaan?
Söpöähän se musta on! Pojat on miehelle sellaisia kavereita, tekevät yhdessä miesten hommia, ihastellaan taitoja ja ollaan niin miestä että.. :) Mies on hyvä esikuva, ja pojat ihailevat isäänsä. Ja sekä isoveljet että isä lellivät pikkuneitiä, ja suhtautuvat ihanasti.. Kyllä minutkin vielä peitellään kun sohvalle nukahdan, mutta kyllä olen jäänyt lehdelle soittelemaan, selvästi :)
Ihme jos ei kukaan muu äiti koe näin...!
ap