Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme peppuseksissä miehiä kiinnostaa?

Vierailija
20.10.2009 |

hyi yök..

Kommentit (190)

Vierailija
61/190 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

75% ihmisistä on biseksuaaleja (ei tarkoita 50/50 ja seksuaalisuus muuttuu ihmisen elämän aikana paljonkin), tohon kaappihomojuttuun viitaten.

Surullista miten homoseksuaalisuutta käytetään edelleen pilkkatarkoituksessa (mammat sormi ojossa huutelee 'hihhih, miehesi on varmasti HOMO!', ei TOSIMIES kakkosta halua!').

En edelleenkään näe mitään yhteyttä anaaliseksin (vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa) ja homouden välillä.

Voisiko joku tosimiesjulistaja muuten kertoa paljastaako meiltymys suuseksiinkin kaappihomon? Kun miehilläkin on se suu...

Vierailija
62/190 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käytännössä on vaarana että vastaanottaja kuvittelee tilalle samaasukupuolta olevan. Siksi suu/peppu yhdynnät ovat kiellettyjä monissa uskonnoissa. vaarana on juuri stunttailu eli henkinen homous.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/190 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka suoritetaan omalla kädellä. Omalla samaasukupuolta olevalla kädellä on merkki selvästä bi-seksuaalisesta käyttäytymisestä tai homoseksuelliydestä.

Vierailija
64/190 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kireetä *Tuhmaa *Kireetä *Naisen vastustelu *Kireetä *Naisen vastentahtoisuus *Kireetä *Hidas lämmittely *Kireetä -mies

*Kireetä = Olen pienimunainen mies

*Tuhmaa = Minulla on homoseksuaalisia fantasioita, joita häpeän

*Naisen vastustelu = Haluan alistaa naista *Kireetä = Olen pienimunainen mies

*Naisen vastentahtoisuus = En rakasta enkä kunnioita seksikumppaniani

Vierailija
65/190 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kireetä *Tuhmaa *Kireetä *Naisen vastustelu *Kireetä *Naisen vastentahtoisuus *Kireetä *Hidas lämmittely *Kireetä -mies

*Kireetä = Olen pienimunainen mies *Tuhmaa = Minulla on homoseksuaalisia fantasioita, joita häpeän *Kireetä = Olen pienimunainen mies *Naisen vastustelu = Haluan alistaa naista *Kireetä = Olen pienimunainen mies *Naisen vastentahtoisuus = En rakasta enkä kunnioita seksikumppaniani *Kireetä = Olen pienimunainen mies

Osui ja upposi!

Vierailija
66/190 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei niin innostu, sanoo ettei siinä juurikaan eroja ole kireydessä, mutta mulle se tuottaa parhaat orkut.

Koskaan en ole vielä vastausta saanut tuohon homouteeni?

T: homokammoinen nainen

Vierailija
67/190 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olemme molemmat kondomin kumille allergisia ja myöskään e-pillerit eivät sovi. Kierukkaakin elimistöni hylkii. Eli tavallista yhdyntää harrastamme vain kun tahdomme lapsia. Meillä on 4 lasta. Onneksi nautin p-seksistä :)

Vierailija
68/190 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän peppuseksistä, koska naisenikin pitää. Suhteissa joissa nainen ei ole ollut siitä innostunut niin ei ole väkisin tehnyt ,ieli, seksi on sen mukaista miksi se suhteessa muotoutuu. Tietyt asiat korostuvat. Nyt pidän peppuseksistä vaihteluna, takaapäin asento on hyvä meille muutenkin, ja kun vaihtelunvaraa on yhden sijaan kaksi niin miksikäs sitä ei kokeilisi. Vaimo kiihottuu enemmän ja itsestäkin perverssiä. Ja kyllä, alistamisen momentti on hyvä myös, mielikuvissa molemmilla.

Vierailija
69/190 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette harrasta pseksiä niin entä tuseeraamista seksin yhteydessä, eli sormella p:n hyväilyä?

Vierailija
70/190 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ei myöskään tissien imeminen/nuoleminen. Sehän kertoo että miestä ei ole imetetty riittävästi ts äidin läheisyyden puuten ja sormista voi tulla pöpöjä pimppiin tai jos nainen siitä tykkää niin vähintäänkin on lapsuudesta joku itsensä tutkiskeluvaihe jäänyt päälle tai kenties kärsinyt/kärsii ummetuksesta johon haluaa helpotusta

Vierailija
71/190 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee tällaista mammaketjua, ei enää ihmettele yhtään miksi niin moni naimisissa oleva mies käy vieraissa.

Vierailija
72/190 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee tällaista mammaketjua, ei enää ihmettele yhtään miksi niin moni naimisissa oleva mies käy vieraissa.

Vierailija
73/190 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatsos ts homostelemassa kun kotoa ei kakkoseen lohkea?

Pimessä peiton alle silmät kiinni ja mahdollisimman paljon vaatteita päällä...

Vierailija
74/190 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosta. Mahtavat orkut sain eka kerralla jo ennen kuin pääsi sisään. Toka kerralla sattui jonkin verran, enkä ole kolmatta kertaa saanut. Sormettamaankaan ei suostu kakkoseen, mutta aion kyllä hankkia jonkin anaalilelun, on niin herkkä tuo takapää nimittäin!

Vierailija
75/190 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli 100 % hetero ja ei todellakaan mitään peräreikä hommia harrastettu. Seksi oli taivaallista hänen kanssaan.

Toinen mies oli vähän myös miehistä kiinnostunut, näin kerran kun erään äijän kanssa kopeloivat toisiaan kun olivat vähän kännissä. Ja myös suutelivat.

Avomies piti myös persepanosta ja kas kummaa kertoi olleensa kerran miehen kanssa tämä paljastui vahingossa.

Joten väitän että persepainoista kiinnostuneet ovat homoja tai kaappihomoja tai ainaki vahvasti bi-seksuaaleja.

Todella hetero mies ei pane perseeseen näin se vain on.

Mieleesi ei juolahtanut, että olet itse niin karsea ilmestys, että mies panee mieluummin toista miestä?

Kaksi aviomiestä ja yksi avo - jossain on vika

Vierailija
76/190 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli haluat, voin tarjota melaa kakkoseesi esimerkiksi hotellissa.

En ole mikään hullu raiskaaja, vaan kakkosesta myös pitävä perheenisä.

Vierailija
77/190 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme peppuseksissä miehiä kiinnostaa?

Vierailija
78/190 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKAINEN mies vetää kakkoseen.

Jos ei omaa vaimoaan, sitten sihteeriään tai jotain muuta.

Ne, jotka eivät sitä tee, ovat juuri näitä homoutta itsessään pelkääviä kaappihinttareita.

Oikea mies vetää joka reikään naisessa silloin, kun se naiselle sopii ja jos ei sovi, vetää toista naista.

Tietenkin moni nainen kuvittelee, että hän määrittelee miehensä seksuaalisuuden ja kun hän ei anna, mies joutuu olemaan ilman.

Sorry - miehet hakevat haluamansa muualta.

Vierailija
79/190 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppuseksi on nykyään niin suosittua. Ollaan harrastettu ko. touhua useammankin kerran ja mies totesi, että mielummin pistelee sinne "oikeeseen reikään", kun tuntuu yhtä kireältä.. Tietty välillä noita peppujuttujakin, mutta harvemmin..

Ja kyllä, myös mies saa silloin tällöin sormetusta peppureikään - ja pitää siitä! Eli onko mieheni siis homo??

Vierailija
80/190 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tohon kakkosen kirjoitukseen tulee, mitä rikollista siinä on, jos naisen vastustelu kiihottaa?? Vastustelu on eri asia kuin kieltäminen. Sehän just ON tosi kiihottavaa (välillä), että mies ottaa mitä haluaa, ja vähän alistaa. Tosin tämä ei toimi, ellei parisuhde ole oikeasti täysin tasa-arvoinen ,kuten meillä (koska todellisella alistamisella ei ole mitään tekemistä leikin kanssa). Vaikka itsekin olen feministi ja intohimoinen väkivallan vastustaja, kiihotun todella kovasti siitä, että mieheni käyttäytyy "omistajan elkein" sängyssä. Mikään ei voita patriarkaalista panoa, ja peppupano just sopivasti vähän tuhmasti alistaa - ihanaa! Mutta mihinkään EI pidä suostua, ellei itse halua!

Ketju on lukittu.