Villa Lyhty
Millainen paikka? Kannattaako viedä tavaraa myyntiin? Paljonko suunnilleen kävijöitä/ paljonko myynti per viikko?
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!
Kommentit (8)
mitä olen kuullut niin viikolla on kävijöitä 200/pvä ja viikonloppusin enemmän/ pvä. Olen itse myynyt hyvin noin 250e/vko eikä ole ollut rattaita yms isompaa tavaraa.
eli suosittelen :)
eikä ollut mitään isoa tavaraa minulla.
ja ajattelin lastenvaatteilla olevan parempi menekki kirpputorilla, jossa myydään pelkästään lastenvaatteita.
Millainen hintataso kannattaa laittaa? Paljonko voi pyytää esim. polarn o. pyretin hyväkuntoisesta paidasta? Entäs perus bodysta?
En ole vielä kertaakaan sattunut menemään sinne sellaisella hetkellä, että olisi ollut vähän asiakkaita. Tungokseen asti porukkaa on viikonloppuisin mutta arkisinkin siellä on aina kävijöitä. Vuosi sitten sain viikossa n. 400e; tuotto riippuu todella paljon siitä mitä ja millä hinnalla myyt. Itsellä myynnissä oli lähinnä siistejä sisävaatteita, jonkin verran ns. merkkivaatteita (Me&I, PO.P) sekä talvivaatteita. Paljon ei tarvinnut kotiin kantaa eli jos on hinnat kohdallaan niin kaupaksi menee. Tarkoitus olisi taas varata pöytä, kun pitäisi saada kaappeihin tilaa...
Onko myös isommille lapsille (yli 5-v.)?
hyväkuntoiset siis menivät todella hyvin kaupaksi. Merkkivaatteille (esim. POP ja Benetton) puseroille laitoin hintaa n. 3-5 e, riippuen siitä miten paljon olivat kuluneet, jotkut olivat uudenveroisia. Perusbodylle ei varmaan hirveän paljoa kannata laittaa hintaa, mutta jos on hyväkuntoinen, niin eiköhän sille 1,50-2 e voi hinnaksi laittaa?
Itse sain viikossa myös yli 400e voittoa, myynnissä oli kyllä muutama ulkovaate myös.
nyt pöytä on ollut maanantaista asti, ja myynti tänään oli 200e. Vielä on myyntipäiviä jäljellä, joten taitaa mennä samoihin, kun viimeksi.
Eli olen ollut tyytyväinen ja aion myydä siellä jatkossakin.
hirveästi omistajien rompetta ja uutta roinaa.