Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos nyt kuolisit, olisko sinusta olemassa "edustavaa" valokuvaa hautajaispöytään?

Vierailija
20.10.2009 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ammattivalokuvaaja miehelleni, niitä löytyy.. useita.

Vierailija
2/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi jonkun tutun kätköistä joku löytyä, laittakoot 30v vanhan ylioppilaskuvan,

tässä vasta mietin ettei minulla ole edes kantajia hautaan, kai ne kippaa suoraan lavetilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä pyytää heti illalla miestä ottamaan muistokuva... toivottavasti ei kovasti säikähdä (tai mikä vielä pahempaa: ilahdu!).

Vierailija
4/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varmaan on, mutta en ole varma, tulisiko pöytään juuri se kuva, mitä toivoisin. Hauska kysymys tämä.

Vierailija
5/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muu, niin facebook-profiilikuva ;)

Kantajatkin varmaan löytyis, mutta haluan tulla tuhkatuksi niin että eiköhön mies sen uurnan jaksa kotiin kiikuttaa ja esille laittaa.

Vierailija
6/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pöytään tulisi varmaan joku ihan järkky kuva :/

Pitääpä tehdä joku hautajaistestamentti, jossa määrittelee kukat, valokuvan ym. visuaaliset asiat :)

Vierailija
7/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lempikuvaani vähän hoikemmaksi ja tulostaa se. Sitten laitan tulosteen samaan kuoreen, jossa on "viimeinen tahtoni" ja kuori jonnekin josta se varmasti löytyy. ap, joka ei kuitenkaan toivo ihan vielä kuolevansa.

Vierailija
8/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvata ne ja panna ohjeeksi talteen.

Vierailija
9/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi haitata hautajaisten harrasta tunnelmaa.

Vierailija
10/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää tietokoneelta.

Eipä silti, että mua kiinnostaisi, mikä kuva hautajaisiin valittaisiin. Mulle ihan sama.

Vierailija
11/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneelta löytyisi kyllä, mutta ei paperisena versiona. Muistattehan, että sen kuvan voi ottaa sellaisestakin kuvasta missä on muita henkilöitä. Rajaa vaan kasvot ja hieman yläkroppaa, ainaskin valokuvausliikkeessä onnistuu. Mä haluaisin kuvan mustavalkoisena ja semmosen missä hymyilisin, ei kuitenkaan hammashymyä. Se ois kai liikaa. Miten muut?

12/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokaa näitä av-kuvia mukananne, jooko?!

Vierailija
13/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy ainoastaan jotain kuvia matkoilta, jossa olen bikineissä drinkki kädessä jossain swimup-baarissa, se ei liene olisi sopiva kuva hautajaispöytään...

Vierailija
14/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy ainoastaan jotain kuvia matkoilta, jossa olen bikineissä drinkki kädessä jossain swimup-baarissa, se ei liene olisi sopiva kuva hautajaispöytään...

mä haluaisinkin just jotain vähän "erikoisempaa" pöytään, ois siten vähäisillä sukulaisilla hauskemmat kakkukahvit.

Vierailija
15/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikkei olisikaan, se olisi varmasti pienin ongelma siina, jos nyt juuri kuolisin... ;-)

Vierailija
16/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan jouduttiin äidistäni ja mummustani tekemään osasuurennoksia ryhmäkuvista, että saatiin sopiva hautajaiskuva... Siitä viisastuneena olen aina silloin tällöin "antautunut" kuvattavaksi oikein laittautuneena. Mies näitä kuvia on napsinut, lähinnä valokuvaustaitojaan kehittääkseen mutta siellähän ne on kaikki arkistoituna joten varmaan niitä älyäisi käyttää jos nyt mut joutuisi hautaamaan.

Vierailija
17/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lähisuku tietää ainaskin minkälaiset hautajaiset haluan.

Tietääkö teidän lähisuku? Vai kinataanko sitten porukalla että haudataanko arkussa vai poltetaanko? Olisko halunnut sitä vai tätä...?

Vierailija
18/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olen pyytänyt puolisoani huolehtimaan, siis jos hän jää minusta jälkeen, että ostaa minulle kaikkein halvimman arkun, poltattaa minut mahdollisimman nopeasti ilman mitään hautajaisia ja sirottelee tuhkani jonnekin lailliseen paikkaan. Näin säästyy nekin rahat hänelle ja lapsille. Minä en ole itse enää ruumiini käsittelyä näkemässä, joten aivan sama mitä sille tehdään.

Vierailija
19/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainut toive mikä mulla on, että mut haudattaisiin mieheni viereen (siis mieheni elää, mutta että haudassa olisi paikka hänelle) ja ainakin toiselle lapselleni (kehitysvammaiselle pojalle, en usko että hänellä koskaan on vaimoa tms. jonka viereen haluaisi tulla haudatuksi). Mieheni ei kuulu kirkkoon, joten tämä voi olla ongelmallista. Jotenkin tuntuu tylyltä, että yksin, omalle paikalle, haudattaisiin.

Polttohautaus ja tuhkien sirottaminen Saimaaseen tai johonkin muuhun minulle tärkeään paikkaan olisi myös ok. Ehkä niin tehdäänkin, niin ei tule ongelmia miten pääsee miehen viereen. Mutta sittenkin jää jäljelle tuo poika, jota en myöskään halua haudatuksi yksin.

Taidan olla ihan dille kun tällaisia pohdin. Hautajaiset saa olla millaiset vaan, ei väliä.

Mutta lähisuku tietää ainaskin minkälaiset hautajaiset haluan.

Tietääkö teidän lähisuku? Vai kinataanko sitten porukalla että haudataanko arkussa vai poltetaanko? Olisko halunnut sitä vai tätä...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä