Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi 167 cm naiselle hyvä paino? tiedän mitkä on ihanteet mutta

Vierailija
20.10.2009 |

mikä oikeasti näyttää hyvälle? vähän alipainonpuolella vai vähän pulleammalla puolella?

nyt 58kg. hyvä vai liikaa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 167cm pitkä ja painoa 64kg. 4 kiloa liikaa omasta mielestäni.

Vierailija
2/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri passeli paino, noin esteettisesti ottaen. Nyt painan pari kiloa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko se 58kg lihasta vai läskiä :) Itse saman kokoinen mutta lihaksia kun ei ole niin en kyllä miltään hoikalta näytä vaan nakkimakkaran kuoreen ängetyltä HK:oon siniseltä :D

Vierailija
4/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hyvä paino, mutta niin oli 56 kg:kin. Olen siroluinen, joten raskastekoisemmalle tuo paino voi olla alakanttiin.

Nyt 65 kg.

Vierailija
5/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen kun pääsisin 68kg painoon!

Vierailija
6/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenne ja urheilulisuuden aste vaikuttavat radikaalisti siihen, mikä paino näyttää hyvältä.

Esimerkiksi mua (koko 36, 175cm, 65kg) veikataan jatkuvasti suunnilleen 5 kiloa kevyemmäksi kuin olen ja painankin sen 5 kg enemmän kuin samankokoiset naiset tyypillisesti painavat.

Vierailija
7/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näytän ihan ok. Lähemmäs 60kg näytän jo pullukalta, todella pullukalta.

Samanpituinen kaverini näyttää 60kg samalta mitä minä nyt..

Vierailija
8/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenne ja urheilulisuuden aste vaikuttavat radikaalisti siihen, mikä paino näyttää hyvältä.

Esimerkiksi mua (koko 36, 175cm, 65kg) veikataan jatkuvasti suunnilleen 5 kiloa kevyemmäksi kuin olen ja painankin sen 5 kg enemmän kuin samankokoiset naiset tyypillisesti painavat.

Vierailija
9/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen urheilullinen (lihaksikas) ja hoikka. Pituutta on 162 ja painoa 60kg! Silti käytän 36/S koon vaatteita ja olen mielestäni pieni & siro. Paino ei tosiaankaan kerro kaikkea, koska kukaan ei tahdo uskoa, mitä vaaka mun kohdalla näyttää.

Jos et ole "lihava-laiha", niin 58 kuulostaa hyvältä painolta!

Vierailija
10/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kyllä, että noin pitkissä naisissa aika harva painaa 5 kg vähemmän kuin sinä (eli 175 ja 60!?!). Jos et puhtaasti jossain mallipiireissä liiku, niin kyllä tuon mittaiset ihmiset painavat tyypillisesti suomessa jotain ihan muuta! Eli paljon enemmän.

Vierailija
11/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni ja siro, laiha, muuten paitsi vatsasta. Yhtään ylimääräistä ei ole muualla kuin mahassa...Painoni olisi täysin ok, jos se olisi tasaisesti jakaantunut! Paino ei tosiaan kerro kaikkea!

Vierailija
12/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ruumiinrakenteella. Jos on tosi siro niin 58kg on varmaan ihan ok.

Vierailija
13/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 163 cm ja paras paino mulle on 55 alaspäin, kuitenkin yli 48.

Vierailija
14/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on n. 60-62 kg. Nyt olen 65 tietämillä ja housut kutistuneet ikävästi.

Vierailija
15/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ruumiinrakenteesta, pelkkä pituus ei kaikkea kerro. Itse olen sua sentin pidempi ja mulle ihannepaino olisi 60 - 63 välillä.

Vierailija
16/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-raatiko nyt saa päättää, paljonko pitää painaa?

Ystävä hyvä, jokaisella on ihannepaino joka on henkilökohtainen. Kun ihminen elää ja syö hyvin, siis monipuolista ruokaa, tarpeeksi liikuntaa, ei näe nälkää eikä toisaalta puputa jatkuvasti epäterveellisesti, paino hakeutuu tasolle, jossa se ei keiku paria kiloa enempää suuntaan tai toiseen. On tarpeetonta kytätä jatkuvasti vaakaa ja laihduttaa itseään jonkin päähänpinttymän mukaan, esim. että naisen ihannepaino on pituus miinus 110. Jollekin se on normaalipaino, jollekin liian vähän.

Varmaa on, että alipainolla on terveyshaittoja. Niistä jotkut ilmenevät vasta vanhempana, kuten osteoporoosi; se voi oireilla aluksi ainoastaan painon laskuna, myöhemmin vasta tulee kipuja ja murtumia tai ilmenee lyhenemistä. Ylipainollakin on tunnetut terveyshaittansa mutta niistä voidaan puhua yleensä vasta kun BMI on reilusti yli 24-25.

Mainitsit aiemmin, että kauneusihanteesi on Victoria Beckham. Mielestäni (ja aika monienkin mielestä) hän on kauhistuttavan kuihtuneen näköinen. Sellaisella ihanteella voi olla kallis hinta. Syömisestä ja painontarkkailusta voi tulla sinulle elämänkestävä vankila.

Vierailija
17/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö on 168cm ja painaa 48kg ja hyvälle näyttää.

Vierailija
18/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei puhuta mistään teinistä, vaan 27-vuotiaasta naisesta. Jos tyttösi on vielä aikuisena tuon painoinen, hänen BMI:nsä on 17 paikkeilla ja on siis selkeästi alipainoinen. Varoitan kirjoittajia, ap on syömishäiriöinen joka joka päivä lähettelee näitä aloituksia. Älkää hyvät ihmiset rohkaisko hänen sairauttaan pahenemaan.

Vierailija
19/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA näyttää paljon paremmalta kuin sun tyttö!

Vierailija
20/43 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi