Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia, tuote ei ollut toimiva, vaikka luvattiin (huuto.net)

Vierailija
20.10.2009 |

Ostin huutonetistä seinäpuhelimen kun vanha hajosi ja kohteessa sanottiin sen olevan toimiva. Kun sitten sain puhelimen niin kuuluu kyllä hälytysääni kun joku soittaa, mutta ei kuulu mitä soittaja sanoo eikä soittaja kuule minun puhettani.

En halua viallista tuotetta pitää, koska yhä olen vailla lankapuhelinta, mutta jos palautan niin kuuluuko minun maksaa postimaksut? Vai miten se yleensä menee. Olen aloittelija huutonetissä enkä tiedä kaikkea. Myyjälle jo laitoin sähköpostia, mutta hän ei ole vastannut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en tiedä miksi) . Ostaja soitti ja toi tuotteen meille takaisin, sai rahansa takaisin ja kaikki olivat ihan sovussa. Sattuuhan näitä.

Vierailija
2/4 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla vika oli luurissa (oli ilmeisesti kolahtanut muutaman kerran pöytään tms.). Toisella kerralla vika oli luurin ja puhelimen välisessä johdossa.

Voisitko testata puhelinta vanhan puhelimesi luurilla tai johdoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei periaatteessa ole mitään sääntöjä, jotka pakottaisiva kaupan purkuun. Jos myyjä on fiksu, hän purkaa kaupan, mutta hänen ei ole pakko. Huuto.netin säännöissä saattaa olla jotain ohjeita tämäntyyppisiin tilanteisiin.

Eli kalliiden/teknisten koheiden kanssa on aina varmempaa tsekata kunto hakemalla tuote paikan päältä.

Vierailija
4/4 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oikein muuta voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi