Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussilla matkustaminen ja rattaat! Kehtaisitko!?

Vierailija
20.10.2009 |

Ollaan tytön (melkein 4-v)kanssa kohta lähdössä toiselle puolelle kaupunkia ''metsäretkelle'', kävellään menomatka ja ajattelin kaivaa rattaat tuolta varastosta mukaan, jos lapsi väsähtää kesken matkan (4km). Tullaan takaisin bussilla jos äiti väsähtää myös metsässä mutta kehtaanko matkustaa vielä maksamatta?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen metsän laitaan, ei kai me nyt mitään rattaita metsässä raijata!!:DD -ap

Vierailija
22/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi mä en ymmärrä miksi ap olisi ko. tapauksessa pummi ja miksi pitäisi maksaa?

Kun rattaiden kanssa saa mennä ilmaiseksi, ja niinhän tuo ap meinaa tehdäkin, 3-vuotiaan kanssa, niin mitä pummia siinä on?

Sanokaa yksikin syy miksi pitäisi maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on pitkä reissu, niin hyvä syy ottaa rattaat vielä tuon ikäiselle. Ja kun lapsi istuu rattaissa, niin mitenkäs turvallisesti maksat?

Eli anna mennä vaan, minä ainakin tein niin nelivuotiaani kanssa, kun oli korkeasaarireissulla hänellä rattaat mukana (koko päivän käveleminen vie nelivuotiaasta vielä mehut...)

Vierailija
24/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on täysin naurettavaa lähteä jopa täydessä bussissa ahtautumaa sinne kuskin luokse maksamaan ja sitte kanssamatkustajat valittavat viivytyksestä! Päättäkää jo nyt prkl että haluatteko että maksetaan vai että bussi myöhästyy!!!

Vierailija
25/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat jarrut kiinni ja menet maksamaan kuskin luo. Ei se nyt niin hirveästi seilaamista vaadi, keskikohdasta eteen ja takaisin. Tuhannet ihmiset kävelee liikkuvissa busseissa päivittäin.

Jos moraalisi sallii matkustamisen pummilla, niin sitten matkustat. Mitä muuta se sallii?

on automaatio, että rattaiden ja vaunujen kanssa kuljetaan ilmaiseksi, ja jos jätät lapsen rattaisiin ja lähdet maksamaan, niin

a) lapsi on vaarassa kaatua rattaineen ja

b) sekä kuski, että kanssamatkustajat kivahtavat.

Vierailija
26/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilet vaan kauniisti takaisin jos joku mulkoilee.

Tottakai ilmaiseksi jos lapsen kanssa liikkeellä, veroilla+lipputuloilla ne ilmaismatkat kustannetaan, joten miksi ihmeessä et käyttäisi tätä etua!?

Vierailija
27/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harva sitä kumminkaan päivittäin tekee..

Miksi ihmeessä kolmevuotias ei joskus voisi istua rattaissa, kun kuitenkin liikuntaa ap:n kuvauksen mukaan tulee reissulla saamaan yllin kyllin?

Vierailija
28/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran rattaiden kanssa saa mennä ilmaiseksi, niin kyseessä ei ole pummilla kulkeminen. Vitsin idiootit...

Vierailija
29/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin huolimattomasti avauksen, kyllähän tuonikäisen kanssa vielä pääsee ilmaiseksi rattailla matkustaessa. Mä en oikein ymmärtänyt mikä ap:tä etukäteen arvelutti tai nolotti ...

Meillä pienin 4 eikä rattaita enää käytetä. Matkustaa tietty bussissa ilmaiseksi, vanhemmat maksaa.

Se moraalin maininnut

jos menee rattaiden kanssa bussilla eikä maksa, kaupungissa missä rattaiden kanssa matkustava pääsee ilmaiseksi?

Vierailija
30/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman mietitytti, että kehtaanko tuon ikäisen kanssa matkustaa ilmaiseksi. Tuli sellainen olo, että kanssamatkustajat luulee, että raahaan rattaita vain siksi mukana ettei tarvitse maksaa :) Ajatelkoot mitä lystäävät ja kiitos vielä :) -ap

Vierailija
31/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kyllähän ne mamutkin kuskaa niin isoja kuin vaan saa mahtumaan tungettua rattaisiin.

Vierailija
32/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl Turkulaiset kehtaa! Mene itse rattaisiin kans ja käske miehen työntää.

kuljen usein 4-v lapseni kanssa rattailla. Älkää mammat välittäkö muiden mielipiteistä. Käytätte rattaita niin kauan kun se teille sopii.

Vierailija
33/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan maksaa matkansa. ettei sitä ilmaista oikeutta poisteta meiltä kaikilta yhden tai kahden tampion takia. t. turkulainen

Vierailija
34/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan turha vouhkata että kyllä meidän 6v. nico-petteri mahtuu meijän rattaisiin, juu sinne tosiaan saa mahtumaan vaikka teinin jos sitä haluaa.

Vierailija
35/56 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otat rattaat mukaan jos niitä kerran tarvitset!!

Mikä tuossa muka on noloa?

Rattailla pääsee ilmaiseksi nimenomaan siksi, että jos kaikki jotka liikkuvat rattailla, menisivät maksamaan bussin eteen maksamaan matkansa, niin bussit eivät olisi ikinä ajoissa missään.

Noloa olisi ennemminkin tahallaan hidastaa ja vaikeuttaa bussien kulkemista aikataulussa, saatika vaarantaa lasta ja kanssamatkustajia jättämällä rattaat valvomatta takaosaan. Kuski kun kuitenkin kaasuttaa matkaan heti kun Ap on lapsensa kanssa paikoillaan.

Ja 4km on pitkä matka 4 vuotiaalle. Ja vanhemmallekin. Tottakai otat rattaat mukaan vaikka 7 vuotiaalle, jos lapsi niitä tarvitsee.

Vierailija
36/56 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sanon minä! En edes ikinä miettisikään, että hävettäisi käyttä oikeuteni matkustaa ilmaiseksi!! Kummallista sanoa että silloin pummataan, tai hävetään! Minä aion mennä rattailla niin kauan kun ilmaiseksi päästään, se on minun OIKEUTENI! Höh! Ihan höperöä ettei etuja voi käyttää. Joku taitaa olla vähän kateellinen!! Itsellä on 3 v, eikä sillä ole väliä jos MUUT eivät tykkää, koska MINÄ tykkään! ;)

Vierailija
37/56 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otankin aina silloin kun rattaat ovat tarpeen.

Ihan jo siitä syystä että liikutaan usein pitkiäkin matkoja ilman autoa enkä jaksa kanniskella isoa lasta jos hän vaikka nukahtaa linja-autoon.

Vierailija
38/56 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tehdään pidempi retki jonnekin. Lapsella ikää pari viikkoa vaille 4 v (yleensä nukahtaa päiväunilleen jossain välissä rattaisiin). Mutta vaikka noi rattaat kulkee mukana, en tosiaankaan kulje ilmaiseksi vaan maksan matkani ihan normaalisti.

Vierailija
39/56 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kllä mun 3 vuotias kävelee kevyesti 6 tuntia putkeen

jaksaako alle neljävuotias kävellä vielä sen jälkeen metsässä tunnin pari? Täällä Turussa rattaiden ja vaunujen kanssa saa matkustaa ilmaiseksi oli sitten varakas tai ei. -ap

Vaan minun 2-vuotias jaksaa juosta maratonin ja sen jälkeen vielä kävellä kotiin ;)

Vierailija
40/56 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veloituksetta. That's it. Ei siinä kukaan kysele mitä "plaatua olet?".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi