Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni harrastaa kalastusta.

Vierailija
20.10.2009 |

Käyttää tähän kesäisin useita viikonloppuja, käy ystäviensä kanssa kalareissuilla. On harrastanut erähommia jo lapsesta saakka, ennen suhdettamme ja suhteemme aikana. En ole ajatellut koko asiaa kummemmin, haisevilla kalavehkeillä lähtee ja vielä likaisempana tulee takas. Ja harrastus, mikä harrastus...

Mutta äitini on alkanut hokea, kun se menee viikonlopuiksi. Mitään tarvetta ei ole miehellä mennä noin ja olla erossa perheestään. Sillä on kuule suuri vonkale siellä tiedossa. Tarkoittaa siis, että mieheni käy noilla reissuilla kesäisin siksi, että pettää minua siellä jonkun kanssa. Ja tätä saarnaa kuulen joka kerta,kun näemme. Tai sitten äitini heittelee, kuinka joku hänen sukulainenki sanoi, että kun mies on "aina" kalassa niin kotona on kaikki tooosi huonosti ja vieraissa se käy.

Nyt on sitten epäilyksen siemen kylvetty. Olen näistä äitini epäilyistä maininnut miehelleni ja mietin joka puhelua, jonka mies saa, jos ei sano minulle kuka soittaa. Mietin joka hetkeä melkein, jos en tiedä missä mies on, että mitä se mahtaa tehdä... Ja meillä on parisuhteessa luottamus toiminut ennen aina, eikä ole koskaan ollut mielessä epäillä, että eikö se nyt todella mene harrastukseen vai meneekö se jonkun naisen luo...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kala- ja erämiehet on oma lajinsa. Kun ne kulkee niillä kala- ja metsästysreissuillansa niin ne todellakin tekee just sitä. Mitään naisia noihin reissuihin ei liity. Jos miehesi on harrastanut noita kalareissuja aina, lapsesta saakka, niin sulla ei pitäisi olla mitään syytä epäillä.

Puhu miehesi kanssa ja kerro mitä myrkkyä äitisi sun mieleen kylvää.

SItten visi jo epäilykset herätä jos yhtäkkiä hurahtaisi tuohon kalastukseen.

Sanon vielä että kun on lapsesta asti tottunut pääsemään säännöllisesti luontoon pitemmiksikin ajoiksi niin siinä on riittävästi syytä olla viikonloppuja erossa perheestään. Tietysti jos vaimolla ei ole mitään asiaa vastaan, niinkuin sulla ei kai ole ollut.

Paska anoppi sun miehellä, yrittää tuhota tyttärensä avioliiton.

Vierailija
2/9 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun naisen luona viikonloppuisin?

Sori, sun äitis kuulostaa vainoharhaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on ollut vklopun kalassa ja harrastatte seksiä hän todennäköisesti laukeaa nopeasti, tuskin kalareissulla runkkaakaan. Jos taas mieskunto kestää ja kestää on aihetta epäillä miehen sekstailleen kalareissullakin:D

Vierailija
4/9 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen ollut matkoilla mukana, useimmiten en. Mies on 3 viikkoa vuodessa ainakin kalassa. Mä tiesin jos naimisiin mennessäni sen kalahulluuden, ei ole tullut ongelmaa. Kun lapsi oli pieni kalareisut ooli lyhyempiä.

Vierailija
5/9 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä on saanut ongelmansa siirrettyä sullekin :(

t kalastushullun vaimo myös

Vierailija
6/9 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan ne kalastushullut tuollaisia, päiväkausia ollaan pois. Mutta tiedänpä yhden, joka naisen luo lähtiessään pisti ne maastokamppeet päälle ja kalastusvehkeet peräkonttiin, vaikkei sitä vettä ollut reissun kohteessa lähimaillakaan..

Vierailija
7/9 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikään ei ole niin hienoa kuin kalastus. KKK= kaverit, kalja ja kalastus.

oo onnellinen, että miehes käy hakemassa ruokaa. Mun meilestä on kiva kun mies käy kalassa, osoittaa niin tervehenkisyyttä. toi kolme vkoa kuulostaa aika paljolta.

puhu sille äidilles järkee.

Vierailija
8/9 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni oli lapsesta saakka kova kalastus- ja metsästysmies ja opetti siihen minutkin. No, minä en ammu eläimiä, vaan harrastan luontokuvausta. Mutta luonnossa on vaan niin kivaa!

Vierailija
9/9 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en ollut ajatellutkaan, että jos ne kaverit ei olekaan kaverita oikeasti, vaan ne onkin boifrendejä. ;)

Äitini muuten sanoi minulle kerran jos parikin, että mieheni ja hänen serkkunsa ovat homoja, kun ne pitää saunailtoja. Että äitini on kuulkaa viisauden syvin lähde... Ainakin luulen niin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi