Olen käynyt suihkussa viimeksi lauantaina
iltapäivällä sillon kävin, johan siitä on aikaa. Arvatkaas onko ällöttävä olo? Tukastakin sais oivat paistorasvat.
Ja ei, en ole pessyt myöskään alapäätäni tai mitään muutakaan osaa vartalostani käsiä ja kasvoja lukuunottamatta sen jälkeen.
Kommentit (26)
muuten ei saa käydä pesulla, vettä menee hukkaan.
Varmasti muutenkin moniongelmaisia ja avuttomia. Syrjäytyneitä.
Jokainen normaali ja täyspäinen ihminen käy pesulla kerran päivässä vähintään.
Osa näistä viesteistä on vitsinä kirjoitettu, tiedoksi sulle vaan. Toisekseen, tietäisitpä vaan kuinka moni sunkin mielestä normaali ja täyspänen EI käy ihan joka pv suihkussa. MOnilla esim iho kuivuu liikaa (atoopikot ym), lisäksi ihmiset hikoilevat ihan eri tavalla.
Varmasti muutenkin moniongelmaisia ja avuttomia. Syrjäytyneitä. Jokainen normaali ja täyspäinen ihminen käy pesulla kerran päivässä vähintään.
Muuten iho kuivuu niin, että alkaa hilseillä. ja päänahka kutiaa aivan julmetusti. Ja rasvat ei auta... Talvella erityisen paha. Toki pesen alapään käsisuihkulla pöntöllä istuen ja kainalot lavuaarissa päivittäin, mutta kokovartalosuihkussa en käy kovin usein.
minä käyn suihkussa kesällä 2 kertaa päivässä, talvella kerran, mullakin kuivaa iho ja minä olen ostnut apteekista kunnon rasvoja joilla rasvailen.
juhannuksena ja jouluna ja kyllä saa riittää.
Alusvaatteet vaihdan samalla kertaa.
Lapsetkin olen opettanut samaan.