Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt suihkussa viimeksi lauantaina

Vierailija
20.10.2009 |

iltapäivällä sillon kävin, johan siitä on aikaa. Arvatkaas onko ällöttävä olo? Tukastakin sais oivat paistorasvat.

Ja ei, en ole pessyt myöskään alapäätäni tai mitään muutakaan osaa vartalostani käsiä ja kasvoja lukuunottamatta sen jälkeen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä voin käydä useammin, kun silloin likaantuu helpommin pölyjen ym. takia. Hikoilun takia ei tarvi käydä, kun en hikoile.

Vierailija
2/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on riittävä, jos ei ole urheillut tms. hikoillut. Muuten riittää tuo aivan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin tollasia suihkussa käymättömiä ihmisiä (NAISIAKO?????) on?? Kauheeeeeeeeeeeeeeta. :DD

Vierailija
4/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi tehnyt koko avausta, jos mulle olis ihan tavallista käydä näin harvoin suihkussa (nyt olen muuten taas suihkunraikas). Käyn normaalisti päivittäin suihkussa, nyt vaan suihkuväli venähti sattuneista syistä pidemmäksi ja tokihan te kaikki ajattelitte heti mun olevan siivoton sika joka haisee aina pahalle =) Syrjäytynyt ja ties mitä tuolla arveltiin :D

Ja todellakin itseänikin jo inhotti haju joka minusta lähti.

Vierailija
5/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa näistä viesteistä on vitsinä kirjoitettu, tiedoksi sulle vaan. Toisekseen, tietäisitpä vaan kuinka moni sunkin mielestä normaali ja täyspänen EI käy ihan joka pv suihkussa. MOnilla esim iho kuivuu liikaa (atoopikot ym), lisäksi ihmiset hikoilevat ihan eri tavalla.

Varmasti muutenkin moniongelmaisia ja avuttomia. Syrjäytyneitä. Jokainen normaali ja täyspäinen ihminen käy pesulla kerran päivässä vähintään.

Vierailija
6/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus suihkuväli saattaa venyä kolmeen viiva neljään päivään. Enkä pese kainaloitani tai alapäätäni siinä välissä. Toisaalta en sitten kyllä ole lähdössäkään mihinkään vaan pysyn saastaisena vain omassa kotona. Mutta minua ei siis haittaa vaikka en joka päivä suihkussa käykään.

En muuten vaihda pikkareitakaan joka päivä.

Vierailija
7/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä: pesen hiuksetkin 2 kertaa päivässä. Ja ennen kuin menen illalla sänkyyn käyn pesemässä vielä alapääni...ja sitten...sen jälkeen...pesen alapääni uudelleen. En halua haista!

Vierailija
8/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun jälkeen käytetään rasvaa. Kun iho on puhdas, se ei myöskään tulehdu.

Vierailija
9/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä: pesen hiuksetkin 2 kertaa päivässä. Ja ennen kuin menen illalla sänkyyn käyn pesemässä vielä alapääni...ja sitten...sen jälkeen...pesen alapääni uudelleen. En halua haista!

Vierailija
10/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksena voimakkaasta hikoilusta kärsivät.

Itse käyn suihkussa kolme kertaa viikossa, hiukset pesen pari kertaa viikossa. Alapään suihkutan joka vessareissun jälkeen.

Kauheita itsekkäitä vedentuhlaajia olette ja suurin osa teistä varmaan asuu kerrostalossa, jossa lämmintä vettä piisaa.

Vierailija
11/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa päivässä suihkussa. Miten teillä on aikaa tuollaiseen jynssäämiseen? Minun pitää suunnitella ilta jos aion suihkuun ehtiä, jotta pääsen nukkumaan ennen pikkutunteja.

Vierailija
12/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti muutenkin moniongelmaisia ja avuttomia. Syrjäytyneitä. Jokainen normaali ja täyspäinen ihminen käy pesulla kerran päivässä vähintään.

Miksi pitäisi joka päivä käydä suihkussa?

Me ollaan lomalla tällähetkellä, kotosalla ollaan oltu perjantaista asti, ja lauantaina käytiin saunassa. Miksi mun pitäisi mennä suihkuun?

tukallekkin tekee hyvää olla ilman pesua, on kuiva päänahka. naaman ja hampaat oon pessy joka päivä. alapäätä en mitä väliä sillä on, ei ainakaan mies tule lähelle...

EN ole ap..

Vierailija
13/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen pessyt alapäätäni, käsiäni ja kasvojani. TUkka ei ole rasvainen kun mun kuivasta päänahasta ei paljon rasvaa irtoa.

Vierailija
14/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. miksi työtoverini istuvat maanantaisin viereisellä tuolilla ja vaihtavat koko viikon paikkaa aina vaan kauemmaksi ja kauemmaksi. En tietääkseni puhu mitään tyhmää ja hampaanikin harjaan joka toinen keskiviikko.

Vierailija
15/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet yksinkertainen tai vammainen ihminen

Vierailija
16/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiilijalanjälkiä ei ole olemassakaan!

Vierailija
17/26 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos on monta päivää vapaata töistä enkä tee mitään, kunhan möllötän kotona niin eipä tuota jaksa suihkussakaan käydä. Tosin, pesen alapääni ja kainalot kuitenkin joka päivä, vaikken suihkussa käviskään.

Vierailija
18/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan 2 kertaa viikossa ja hyvin riittää. Alapää tuoksahtaa joskus eksoottiselle, mutta eipä tuo ole minun ongelmani.

Vierailija
19/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan 2 kertaa viikossa ja hyvin riittää. Alapää tuoksahtaa joskus eksoottiselle, mutta eipä tuo ole minun ongelmani.

Vierailija
20/26 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haisen mutta sehän ei ole minun ongelmani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän