Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku auttaa tämän englanniksi vaikka onkin pitkä?

Vierailija
20.10.2009 |

...lähetin sinulle kuvia, vaikka en ollut siitä niin innoissani (enkä saanut takaisin yhtään!!)...yritin kirjoittaa sinulle jotain melkein joka päivä, vaikka se ei ollut minulle helppoa... sanoin pitäväni sinusta,(olisi tuntunut hölmöltä sanoa että olen rakastunut kun ei oltu nähty) ja kyselin muista, eli olin mustasukkainen...kerroin kuinka satutat, ja jos ei välitä ei silloin toinen voi satuttaakaan...kysyin jos haluat että olen vain sinun, miksi kysyisin jos en itse sitä haluaisi...soitin sinulle, vaikka en tiennyt mitä sanoa, mutta olisin yrittänyt (ellei tilanne olisi ollut niin yllättävä) ja olin ajatellut yrittää seksiä puhelimessa kanssasi koska halusin sinua niin valtavsti (minkä myöskin kerroin)...sanoin että halusin nähdä sinut ensin ilman lapsia, eli halusin että tulet käymään, odotin vain koska se sopisi sinulle kun en tiennyt miten voit olla pois töistä jne...Tässä muutama esimerkki siitä miten yritin kertoa kiinnostustani mutta ilmeisesti en onnistunut tai muut tekivät sitten enemmän (kuten "kommentoivat" jokaista kuvaasi, mikä on mielestäni aika "lapsellista")...kaikkein pahimmalta tuntui se että olit juuri muutamaa päivää aikaisemmin sanonut ettet halua naida muita kuin minua ja sitten olitkin toisen kanssa, etkä edes voinut kertoa sitä...ilmeisesti sanoit niin sitten kaikille muillekin, ja ilmeisesti en ollut ainoa kenen kanssa tätä teit...En oikein enää tiedä oliko mikään mitä sanoit totta...Mutta turhaa tätä enää mietin, kaikki on jo menetetty...Olen vain niin herkkä ja tunteellinen ja välitän kaikista, (jopa sinusta edelleen) että onnistuit satuttamaan minua todella paljon...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella paljon teille ihanat ihmiset!!!

Vierailija
2/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suoraan turkin opiskelu olisi helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, eihän tuo ole sen arvoinen.

Vierailija
4/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiivistettynä

Vierailija
5/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ haluat tuolle ihmiselle sanoa? Ei se vastaanottaja jaksa tuollaista litaniaa varmastikaan lukea! sano sanottavasti lyhyesti ja ytimekkäästi, niin voit jopa saada vastauksen!

Eli:

I would like to know the situation between us: are we having a relationship or not. I care about you, do you care about me?

Vierailija
6/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottaja tietää kyllä mitä tarkoitan ja lukee kyllä tämän ja haluaisin että teksti olisi juuri näin, voisiko joku auttaa kun en itse jaksaisi nyt alkaa kääntämään kun on niin paha olla ja kielitaitoni ei ole niin hyvä niin joutuisin miettimään tätä kauan ja nyt en todellakaan jaksaisi...Kiitos kaikille etukäteen!

Vierailija
7/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhteistä kieltä ei ole, niin että kommunikointi ei suju ilman apua, miten suhde voisi onnistua yhtään sen paremmin?

Vastaanottaja tietää kyllä mitä tarkoitan ja lukee kyllä tämän ja haluaisin että teksti olisi juuri näin, voisiko joku auttaa kun en itse jaksaisi nyt alkaa kääntämään kun on niin paha olla ja kielitaitoni ei ole niin hyvä niin joutuisin miettimään tätä kauan ja nyt en todellakaan jaksaisi...Kiitos kaikille etukäteen!

Vierailija
8/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...En halua ap:ta millään tavalla loukata, mutta jos kielitaitosi ei riitä englannilla kommunikointiin, niin tuskinpa suhteella on mitään mahdollisuuksia. Olipa teidän keskinäiset kuviot sitten mitä tahansa. Ja miehenö voin sanoa samaa kuin muutkin: tiivistä! Tuollainen vuodatus ei paranna yhtään tilannetta.

Vierailija
9/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku auttaa jolle tästä ei olisi niin paljon vaivaa kun itse en kyyneliltäni ja surultani voi sitä nyt tehdä ja tarvitsisin sen nyt.

Vierailija
10/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsimme kyllä toisiamme vaikkei kielitaitoni paras olekaan ja tiedän että tämä mies kyllä sen lukee vaikka onkin pitkä, joten please...en vain nyt jaksaisi...

Vierailija
11/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain muita paikkoja mistä voisin sit pyytää apua kerta täältä en sitä näytä saavan, ei taida olla ilmaista käännösohjelmaakaan, muutaku google ja se tiedetään mitä se on...???

Vierailija
12/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tämä olisi minulle todella tärkeää saada kirjoitettua ja juuri näin joten jos vain mahdollista niin auttakaa, edes jotenkin... :(

Vierailija
13/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. I sent you photos although I wasn't too excited about it (and didn't get any back!). I tried to write to you almost every day, although it wasn't easy for me.. I said I liked you (it would have felt strange to say that I loved you since we hadn't met) and asked about the others, so I was jealous.. I told you that you hurt me, and if a person doesn't care, it is not possible to hurt her feelings. I asked you if you wanted me to be only yours, why would I ask that if I didn't want it myself? I called you although I didnt know what to say, but I would have tried (if the situation had not been so sudden and unexpected) and...

Ei hitsi, nyt meni sitten jo niin säälittäväksi etten taida viitsiä jatkaa. Mikä sinä oikein olet, nainen vai hiiri ;-)

Vierailija
14/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntää ton ap:n siansaksasotkun suomeksi...

Vierailija
15/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jo paljon tosta pätkästä ja olen kyllä nainen, mutta vain aika herkkä, ehkä liiankin, mutta minulle on tärkeää saada tuo laitettua että voin taas jatkaa eteenpäin, se helpottaa oloani ja saan asiat selvitettyä. Jos viitsit jatkaa loppuun niin olen sinulle TODELLA kiitollinen mutta kiitos jo kuitenkin tästä!!! Ja senkun vaan kääntää sen siansaksan suoraan, ei sitä olekaan tarkoitettu kaikkien ymmärrettäväksi ;)

Vierailija
16/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttasko joku vielä ton lopun ku siinä on vielä paljon tärkeetä...

Vierailija
17/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

and I had planned to try phone sex with you because I wanted you so much (which I also told you)... I said I wanted to see you without the children first, so I wanted you to come and visit, I just waited for when it would be ok for you as I didn't know when you could take time off work, etc... These are a few examples of how I tried to tell you I was interested but it seems I didn't succeed at that or other did more to convince you (like comment on your every photo, which I find a little childish).. but what hurt the most was that you had told me just a few days before that you didn't want anyone else and then you were with someone else and didn't even tell me about it... I suppose this is what you told everyone else, and I wasn't the only one you did this with...I don't know if I can believe anything you say anymore.. But there is no reason to go on about this, because everything has already been lost.. It's just that I'm so sensitive and emotional and care about people (even you still) that you managed to hurt me badly.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä