Ihan kuin ette itse kavahtaisi epämääräisen näköisiä vanhempia
Turha jeesustella, jos joku kommentoi tarhakaverin outoja vanhempia.
t: hyvältä alueelta, vain asiallisen näköisiä vanhempia
Kommentit (12)
Toivottavasti lapseni ei joudu samaan päiväkotiin sinun lapsesi kanssa ettei vaan törmätä.
Rasvainen tukka, haiseva olemus ja yleinen likaisuus vasta sen tekee.
Ei sellainen ainakaan töistä tule, enkä tiedä ketään, joka kävisi ensin kotona vaihtamassa rönttövaatteet lapsenhakumatkalle.
Ei sellainen ainakaan töistä tule, enkä tiedä ketään, joka kävisi ensin kotona vaihtamassa rönttövaatteet lapsenhakumatkalle.
Terveisin päiväkodin keittäjä
tulisi töistä? Meillä ainakin monet vaihtaa työpäivän jälkeen vaatteet. Ja missäs jakkupuvuissa ne päiväkodin työntekijät siellä ulkoilevat. Ei aina työpaikalla voi pukeutua korkokenkiin.
vaikkapa työ- tai pilkkihaalareissakin. Lisäksi jotkut kulkevat pyörällä työmatkat, eivätkä erikseen "tälläydy" lasten hakua varten (vaikka sinua varten varmaan pitäisi. Lisäksi ns. duunariammateissa monilla on erikseen työasut.
Kyllä se jotain kertoo, että hakee lapsen tarhasta verkkareissa. Ei sellainen ainakaan töistä tule, enkä tiedä ketään, joka kävisi ensin kotona vaihtamassa rönttövaatteet lapsenhakumatkalle.
olen opintovapaalla ja luentoja on yleensä 2-4 tuntia päivässä + päälle teen etätöitä kotona. Niin, takana yksi akateeminen koulutus ja 10 vuoden uraputki, josta esimiestehtävistä siirryin 1,5 vuoden opintovapaalle.
Eli älkääpä kuvitelko tietävänne ihmisten elämäntilanteita, jos ette tiedä.:)
Nimittäin aikaisemmin mä kävin töissä ihan toimistossa. Yt:issä mut irtisanottiin ja nyt teen töitä omaan piikkiini kotoa käsin (täytyy nyt tähän vielä oikein korostaa, että akateemista suunittelutyötä, ettei av-tyyliin tule paheksuntaa ;) ). Aikaisemmin siis laittauduin töihin mennessäni, meikkasin ja laitoin tukan jne, usein oli hame päällä. Nyt vetäisen farkut jalkaan ja kampaan tukkaa sen verran, että se ei sojota pystyssä. Meikata en viitsi, kun pyörin kuitenkin vain kotona koko päivän.
Mä oon miettinyt, että mitäköhän muiden lasten vanhemmat musta miettii ;) Masentunut, alkoholisoitunut, muita mielenterveyden ongelmia? Ihan reippaasti mä niitä kuitenkin moikkaan edelleen, joten siihen ei voi puuttua ;)
Mä käyn lähes aina verkkareissa töissä!
Terveisin päiväkodin keittäjä
laukut kotiin ja usein vaihdan sellaiset rönttävaatteet päälle, ettei haittaa, vaikka lapsi potkii likaisilla saappailla takinliepeitäni kotimatkan.
Joskus kun teen töitä kotoa käsin (niin, niitä akateemisia suunnittelutöitä), liikun päiväkoti-koti -väliä ihan laittautumattomana muutenkin.
töihin yliopistolle tähän vuodenaikaan TOPPAHOUSUISSA koska saan herkästi virtsatietulehduksen. Joskus tempaisen päähäni jonkun lasten pipoista kun ei lähtökiireessä löydy omaa. Kerran jos toisenkin olen saapunut töihin päiväkodin kengänsuojukset jaloissa...
Verkkarit ei tee kenestäkään epämääräisen näköistä - vaan tavallisen näköisen. Oletko sä koskaan matkustanut esimerkiksi paikallisbussilla? Tai kurkannut ulos ikkunasta? Tai nähnyt ylipäänsä ihmisiä?