Kun muut kommentoivat vauvamahaasi...
onko se sinusta yleensä mukavaa?
Minusta on hauskaa, kun halutaan koskettaa ja sanotaan jotain nättiä - työkaveri esim. sanoo lämpimästi ja leikillisesti möhömahaksi.
Mutta välillä tulee kyllä tosi paha mieli. Läheiset sukulaiset suututtivat vastikään kunnolla, kun kertoivat, että olen nyt paljon isompi kuin edellisessä raskaudessa. Ai että läski??
Kommentit (6)
Se ei ollut kivaa, kun aina epäiltiin, että mä saan ihan minivauvoja, jos vauvoja ollenkaan, ellei peräti kissanpentuja, kun maha oli niin pieni joka raskaudessa.
eikä oikeastaan kertaakaan kukaan kommentoinut mahaani. Eikä minulle tulisi mieleenkään kommentoida jonkun muun.
niin pari sukulaista päivitteli n. rv 25 aikoihin että "herrajumala miten iso maha, eikö se jo kohta synny, paljonko oikein on tullut kiloja, kauhea jättiläinen sieltä on tulossa" jne.
Se tuntui inhottavalta kun alkoi miettiä että onkohan oikeasti jossain vikaa ja kuuluuko sen mahan edes olla niin "iso".
tai sitten ei tee mitään.
Mun maha, mun lapsi, mun elämä. Ystävät ei kommentoi, lähinnä kommentteja on tullut semmoisilta ihmisiltä, kenen mielipiteet ei kiinnosta, kuten puolitutut tai melkein tuntemattomat.
Tiedän, että raskaana olevissa naisissa on jotain "hellyttävää" mutta en minäkään kommentoi toisten ihmisten vartaloita. Tylsimpiä on nää "ihan selvä tyttömaha" tyyliset kommentit, jotka on ihan huuhaata. Mahasta kun ei pysty päälle päin sanomaan ton taivaallista onko sikiö tyttö vai poika.
Lukuunottamatta omaa miestä. Ja ne on olleet ihan hellyyttäviä kommentteja kyllä.
Tosin vasta yksi raskaus takana, tästä toisesta ei vielä oikeastaan mahaa näykään.
Ole sama kuin läski!
Jos olisit LÄSKIMPI, niin ei ne kertoisi painostasi ääneen.