Vapaa vai varattu?
Siis sinä? Tuntuu että kaikki täällä ovat varattuja, mun mies sitä ja mun vaimo tätä... Tosin, tuskin sinkkumiehet sattumalta vauva-palstalle eksyisivätkään, mutta olisi kiva tietää jonkunlaista otantaa.
Itse siis naaras, 32 ja vapaa.
Kommentit (21)
Miksei sinkkumiehet vauva-palstalle eksyisi? Ja sinkkunaiset sittenkö eksyy?
Miksei sinkkumiehet vauva-palstalle eksyisi? Ja sinkkunaiset sittenkö eksyy?
Vitsi, sori!! :D
34v nainen ja muutaman vuoden täällä notkunut aikaa kuluttamassa. Ja muita pervoja etsimässä...
Yhden yön panon lopputulos. Pidän lapsen-isä ei tiedä. Mistä löytää vapaa mies rakastajaksi ja himojen hoitajaksi 4 kk raskaana olevalle naiselle, jolla jo 2 lasta. Joka toinen viikko olisi aikaa harrastaa myös seksiä kun lapset e-puolisollani. Enkä kyllä ravintoloissa halua raskaana pyöriä.
Mutta eikös tuntemattomien kanssa käytetä kumia?
No toisaalta minun vaimoni ei käyttänyt kumia pettäessään, mutta hänellä onkin kierukka, hehhehhehhehheheeee
Yhden yön panon lopputulos. Pidän lapsen-isä ei tiedä.
lapsia on, kaikki muuten hyvin, muuta liian vähän seksiä.
Niin että naaraat keski-suomesta, ottakaapa yhteyttä liikunnalliseen mieheen, joka on kiinnostunut nautinnollisesta seksistä.
"elämä on ihmisen parasta aikaa".
varattu ja tajuton vauvakuume, jota en ole aikonut lähteä tyydyttämään muuten kuin seurailemalla ja odottamalla, että päivänä jonakin kauniina tullaan mummiksi....
Mutta ihan totta: olen saanut näiltä palstoilta tavalliseen arkielämääni/määmme melko paljon erinomaisia neuvoja ja mielipiteitä.
naimisissa, kaksi lasta.
Yleensä käyn täällä vain lueskelemassa ja ällistelemässä ;) Harvoin kirjoittelen.
Kihloissa ja avoliitossa 22-vuotiaan Lähi-Idästä kotoisin olevan naisen kanssa. Töiden kautta tutustuimme. Seksiä olisi enemmän kuin jaksan, koska nainen haluaisi joka ainoa päivä ja useammin kuin kerran. Taitaa tulla sydäri vielä joku päivä lähikuukausina:-).
avoliitto,ei lapsia,kohta vapaa...
Naimisissa, useampi lapsi. Eksyin tänne varmaan joskus ensimmäisen raskauden aikana ja kuten joku jo sanoi jäin notkumaan muiden pervojen seuraksi :D
narttu, 30v. Uusi suhde. Omia lapsia kolme.
23 vuotias nainen, kaksi lasta ja aviomies
Ori, 29, naimisissa.