Lue keskustelun säännöt.
Haka-Kirppis Hyvinkää, millainen? Oletteko käyneet?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Luojan kiitos tätä paskafirmaa ei enää ole olemassa. Vein kerran ison nipun mattoja myyntiin. Kirpparilla mainostettiin olevan siistijöitä, jotka kiertävät kirpparia ja katsovat, että kaikki on kunnossa. Mattoja oli levitelty pitkin lattioita ja niiden yli oli kävelty likaisilla kengillä moneen kertaan. Pöytiä sai käydä itse siivoamassa joka päivä.
Kerran vein myyntiin toimivan ehjän ja puhtaan digiboxin kaiken muun tavaran ohessa. Kirpputorilta otettiin yhteyttä, että laite ei toimi. Kun menin tuota laitetta hakemaan, oli sen päälle kirjoitettu mustalla tussilla RIKKI. En kaikessa kiireessä pienen lapseni pyöriessä jaloissani jaksanut jäädä asiasta kinaamaan, mutta: 1. Jos ostaja on palauttanut laitteen tuolla tekstillä töhrittynä, sitä ei olisi pitänyt ottaa edes vastaan. 2. Jos yrittäjä on itse tuon tekstin kirjoittanut, kannattaisi vahtaa alaa. Harmi etten käskenyt yrittäjää korvaamaan tuota rikottua ja töhrittyä tuotetta. Isäni korjailee tuollaisia mööpeleitä jatkuvasti ja ilman töhrimistä sen olisi saanut vielä myyntikuntoon.
Paskan maku jäi suuhun myös siitä syyttävästä sävystä, jolla minulle puhuttiin. Se että laitetta on heillä tai ostajalla heitelty lattialle (tai mitä ikinä ovatkaan sillä tehneet, että ovat rikki saaneet) ei ollut minun vikani. Toisen omaisuuden töhriminen on myös jotain niin lapsellista, etten vain voi käsittää.