Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voi hitto mua riepoo kun taas löysin autoni kyljestä lommon!!

Vierailija
19.10.2009 |

Pitääkö ajaa mun auton kylkeen kiinni? Eikö sitä kirottua perhefarmaria voi jättää kauemmaksi?? Nico-Emilia saa teillä näköjään avata ihan itse oven ja sit sanotaan vaan "OHO" kun kolahtaa viereiseen autoon!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole vain auto. Oma sattuu olemaan harvinainen, näyttelyissäkin menestynyt yksilö. Ei voi samana päivänä verrata korjauskustannuksia jos verrataan johonkin tavis ooppeliin.

Mahdollisuuksien mukaan yritän jättää autoni mahdollisimman kauas ja suojaan näiltä "oho, kolahti..no ei se mitään" -tyypeiltä.

Omat lapset osaa avata oven niin ettei kolahda ja jos on pienikin riski että voisi osua viereiseen autoon niin sitten minä tai mieheni avaamme oven.

Meillä lapset ymmärtää kunnioittaa toisen omaisuutta! Teillä sitä ei näköjään lapsille opeteta vaan annetaan kolhia huoletta muiden autoja.

t.ap

Vierailija
2/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole vain auto. Oma sattuu olemaan harvinainen, näyttelyissäkin menestynyt yksilö. Ei voi samana päivänä verrata korjauskustannuksia jos verrataan johonkin tavis ooppeliin. Mahdollisuuksien mukaan yritän jättää autoni mahdollisimman kauas ja suojaan näiltä "oho, kolahti..no ei se mitään" -tyypeiltä. Omat lapset osaa avata oven niin ettei kolahda ja jos on pienikin riski että voisi osua viereiseen autoon niin sitten minä tai mieheni avaamme oven. Meillä lapset ymmärtää kunnioittaa toisen omaisuutta! Teillä sitä ei näköjään lapsille opeteta vaan annetaan kolhia huoletta muiden autoja. t.ap

vai karvanopilla varustettu 100000 kajarin viritys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä saat vielä paljon kärsiä. Sano minun sanoneen

Vierailija
4/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kivasti sanottu :( Miksi mä saan vielä kärsiä ja paljon? Oli mun auto millainen hyvänsä se on mulle tärkeä ja arvokas ja en ymmärrä miten joidenkin mielestä sitä vaan saa kolhia hyvällä omallatunnolla?

Vierailija
5/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kivasti sanottu :( Miksi mä saan vielä kärsiä ja paljon? Oli mun auto millainen hyvänsä se on mulle tärkeä ja arvokas ja en ymmärrä miten joidenkin mielestä sitä vaan saa kolhia hyvällä omallatunnolla?

jos tuotakaan et ymmärtänyt niin hohhoijaa

Vierailija
6/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin henkilökohtaisia kuin sinä.

Vierailija
7/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se juuri tässä on ongelmana. Ethän sä voi mennä heittämään naapurin ikkunasta kiviä sisään ja todeta vaan "oho" koska eihän kaikille kotikaan ole niin tärkeä! Mun pointti tässä on se että TOISEN OMAISUUTTAA TÄYTYY KUNNIOITTAA!!! Jos nyt vielä ei joku ymmärtänyt niin saa liittyä tähän tyhmien-kerhoon.

t.ap

Vierailija
8/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiven heitosta tai auton kylkeen kolhaisusta ei jää kiinni, niin miksi mennä sanomaan että minä se olin.

Vierailija
9/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se juuri tässä on ongelmana. Ethän sä voi mennä heittämään naapurin ikkunasta kiviä sisään ja todeta vaan "oho" koska eihän kaikille kotikaan ole niin tärkeä! Mun pointti tässä on se että TOISEN OMAISUUTTAA TÄYTYY KUNNIOITTAA!!! Jos nyt vielä ei joku ymmärtänyt niin saa liittyä tähän tyhmien-kerhoon.

t.ap

etkö oikeasti tajua? :D

*herätys maailma kutsuu*

Vierailija
10/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli auto mikä rotisko tahansa niin silti minua harmittaa toisten ihmisten välinpitämättömyys ja kunnioituksen puute. Hajoitetaan toisten omaisuutta eikä siinä ole mitään ongelmaa. Onhan kotikin ihan käyttöä varten ostettu / vuokrattu. Ei sitten taida näitä ei se haittaa mitään vaikka kolhaisin toisen autoa -tyyppejä haitata vaikka joku ihan vaan huvikseen heittäisi kiven olohuoneen ikkunan läpi. Sekin kuuluu elämään, lapset on lapsia...

Vierailija
11/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli auto mikä rotisko tahansa niin silti minua harmittaa toisten ihmisten välinpitämättömyys ja kunnioituksen puute. Hajoitetaan toisten omaisuutta eikä siinä ole mitään ongelmaa. Onhan kotikin ihan käyttöä varten ostettu / vuokrattu. Ei sitten taida näitä ei se haittaa mitään vaikka kolhaisin toisen autoa -tyyppejä haitata vaikka joku ihan vaan huvikseen heittäisi kiven olohuoneen ikkunan läpi. Sekin kuuluu elämään, lapset on lapsia...

Vierailija
12/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku edes ymmärtää :) t.ap

Vierailija
13/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutukset kuntoon ja sitten elämään kuin siat pellossa...

Vierailija
14/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se auto, jota kolhii minkälainen tahansa, niin vastuuta pitäisi ottaa omista (tai lapsensa) tekemisistä!

Ihan ihme moraalikäsityksiä (tai kotikasvatuksia?) täällä ihmisillä, kun niiden mielestä on ihan ok, että vaan luikkii pois paikalta, jos kukaan ei huomaa. Ja luultavasti opettavat lapsensakin samanlaisiksi luusereiksi, joten tuskin on odotettavissa parannusta tulevaisuudessakaan.

No onneksi ihan kaikki ei ole noin moraalittomia! Pisteitä niille, te pidätte tämän maan rattaat pyörimässä!

Vierailija
15/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

autostani on tullut minullekin muutakin kuin pelkkä kulkuneuvo ja työkalu.

Niin paljon oon siihen satsannu, osittain laiskuuttani, koska en ole jaksanut vaihtaa autoa ja osittain siksi, ettei ole oikein mieleistä peliä löytynyt.

On mennyt rahaa ja työtunteja.

Valitettavasti yksikään vakuutus ei korvaa niitä ovella tai muun auton osalla kolhijoita, joten jos joskus joku sellaisen tempun tekee, niin potkaisen siihen samaiseen kohtaan pari kertaa maiharilla, niin menee sitten ilkivaltavakuutukseen.

Yhden henkilön olen "tavannut oikeudessa" koska kolhi autoani ja näin sen.

Eihän siitä mitään hyötynyt, hän sai sakkoja ja minä en mitään, vaikka puskuri meni piloille ja takakaareen tuli hemmetinmoiset naarmut.

Että juu, älkää turhaan harmitelko, jos joku vahingossa kolhii, rapaiset kengät jalkaan ja pari potkua ja avot, vakuutus korvaa. Tai itseasiassa kannattaa tarkistaa se oma vakuutus, koska kaikilla ei sitä ilkivaltavakuutusta ole.

Vierailija
16/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta välinpitämättömyyttä.

Vaikka auto onkin meille VAAN auto, eli kulkuneuvo, se on silti meidän omaisuutta jota emme halua kenenkään välinpitämättömän juntin tai juntin kakaroiden vahingoittavan.

Aina silloin tällöin niitä autoja myös vaihdetaan uudempiin ja kyllä se v***tuttaa kun auton arvo on laskenut siksi kun sen kylkiä on pitänyt "oho" kolhia.

JOKAISEN vanhemman tehtävä ja velvollisuus on opettaa lapsiaan kunnioittamaan muiden omaisuutta. Selittää ettei raha kasva puussa ja että sen eteen tehdään työtä, että saadaan rahaa jolla voi sitä omaisuutta hankkia.

(tietysti joillekin sossupummeille jotka fattasta hakee itsekin kaiken voi olla tämä ajatusmaailma outo)

Vierailija
17/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on todella vastuutonta tehdä lommo toisen autoon ja sitten karata paikalta. Meilläkin lapset (3 ja 5v) osaavat avata auton ovet varovasti. Jos toinen auto on heidän mielestään liian lähellä pyytävät vanhempia avaamaan.

Toisaalta koska lommo on jo tullut niin ei siinä raivoaminen auta. Mielestäni ap voisi tehdä suunnitelman kuinka välttää mielipaha vastaisuudessa, esim. huonompi kauppa-auto, hyvät vakuutukset, mies vie ja hakee tms. Ja ennen kaikkea asenteen muutos. Kun pissi on housussa on turha enää vikistä. Ei se auto kuitenkaan ole kovin tärkeä. Ajattele jos auto olisi tönäissyt lastasi ja kiiruhtanut pois. Suhteellisuudentajua peräänkuuluttaisin!

Vierailija
18/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kyllä opettanut lapsenikin avaamaan auton oven varovasti, ettei vain osu viereiseen autoon. jaksan joka kerta muistuttaa asiasta. Eikä tosiaan olekaan kenenkään autoa kolhittu. Pitäisi hiukan kunnioittaa toisen omaisuutta.

Vierailija
19/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaskossa ??

Vierailija
20/57 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne nyt meni ne autojen kolhijat ja hällä väliä tyypit? Hetken kerkesin oikeasti luulemaan että oon melkeinpä yksin tämän asian kanssa ja kaikki muut vaan kolhii...