Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bonuskirppis, Tampere

Vierailija
19.10.2009 |

Onko kokemuksia, myyjänä tai ostajana, millainen taso?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä myymään jos ihmiset tykkää paikasta. Sen ja radiokirpiiksen välillä olen miettinyt, ja tuo bonuskirppis on kyllä lähempänäkin.

Vierailija
2/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonus Kirppis

Itsenäisyydenkatu 11-13

33500 TAMPERE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on haukuttu Aamulehdessä viime päivinä oikein urakalla..Onko teillä kokemusta? Itse olen huomannut kassalla tympeän ilmapiirin, mutta mitään pahempaa ei ole sanottavana.

Vierailija
4/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tympeä on ilmapiiri mutta siinä kaikki. Muilla kirppiksillä missä olen käynyt on sen sijaan ihana ja mukava henkilökunta, esim. Bonuskirppis, Länsikirppis ja edesmennyt L.A kirppis.

Vierailija
5/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kirppispöytä n. 2kertaa vuodessa ja olen saanut tosi hyvin myytyä. Vinkkinä vaan että ykköskäytävällä parhaimmat myynnit. Käytävä leveä, loppupäässä ahtaat käytävät eikä siellä mahdu kunnolla penkomaan. Hinnoittelulla on tietysti merkityksensä. Henkilökunta yleisesti tosi mukavaa, toisin kuin radiokirppiksellä jossa myyjät tosi happamia ja töykeitä.

Vierailija
6/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat kyllä sanoneet että radiokirppiksellä saa myytyä hyvin. Yleisesti tuntuu kuitenkin että siellä on korkeampi hintataso kuin bonuksella ja ne myyjät ovat mitä ovat mutta mitä niistä välittämään.

Vierailija
7/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lauantaina Radiokirppiksellä. Siellä oli niin pitkä jono, ettei todellakaan huvittanut ostaa mitään! Varsinkin kun lähipysäköinnissä on max. 1 tunnin pysäköintiaika. Jonottaessa olisi varmaan helposti mennyt yli puoli tuntia. Täytyisi mennä nyt arkipäivänä uudestaan sinne.

Vierailija
8/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on ollu myynti viikossa?

Vierailija
9/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä! Viime kuussa löysin hurjasti hyvää vaatetta lapsille ja olen todella tyytyväinen. Kiva henkilökunta!

Viimeksi kun meillä oli pöytä siellä, meni tavaraa aika huonosti. Samaan aikaan oli menossa eri kauppojen "alepäivät" joten liekö se syynä? Mutta koskaan en ole lähtenyt tuolta ilman ostoksia :D

Vierailija
10/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvempaa ja kivempi henkilökunta kun esim. Radiokirppiksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä