Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkauksen haalari jää käyttämättä

Vierailija
19.10.2009 |

Minua harmittaa, että ei voida käyttää äitiyspakkauksen toppahaalaria. Meillä se on kokoa 68. Lapsi syntyi tammikuussa. Viime kevääna oli aivan liian iso, olisi hukkunut siihen. Tällä hetkellä ehkä menisi, mutta on liian kuuma. Asutaan etelä Suomessa. Lapsi on jo kyllä 72 cm eli kun pakkaset tulee niin uskon tuon haalarin olevan jo pieni. Eli hyvä haalari roskiin. Huuto net ja kirppiksetkin näyttävät olevan noita täys. Jos myyn tuon haalarin niin en sillä hinnalla uutta kumminkaan saa. Kyllä ärsyttää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä anna mihinkään keräykseen äläkä naapurille, tuhoa vaan, se on viisainta

vittu mikä dorka

Vierailija
22/26 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan maksa kymppiä ilmaisesta puvusta. :)

Minä esim. möin tuon puvun ulkomailla asuessani 20e:lla. Ei siellä kukaan kysynyt kuinka paljon olin maksanut siitä alunperin. Suomessa olen taas myynyt espanjalaisen paikallisen "halpishaalarin" joka maksoi siellä alesta 5e Suomessa 15e:llä käytön jälkeen. Kas kun Suomessa sillä merkillä on "hyvä kaiku". Ja hui kauhistus. Olen myynyt kerran lahjaksi saamamme lastenmekon hintaan 10e. Järkkyä - emmehän olleet maksaneet siitä mitään! Niin joo, joku muuhan oli maksanut sen meidän puolesta. Ai mutta....Kelahan sitten on ilmaiseksi saanut sen haalarin - niinkö???

Jos on tarve vaatteelle niin mitä ihmeen väliä sillä on onko edellinen saanut puvun ilmaiseksi vaiko ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvainnollisesti en oikeasti.

Haluaisin käyttää tuota haalaria, mutta nyt ei ole vielä niin kylmä ja joulu tammikuussa ei välttämättä mahdu.

Harmittaa että jää itsellä käyttämättä ja vielä joutuu ostamaan tilalle uuden. Tietty kokeilen ennen kuin laitan eteen päin.

Esikoisen kohdalla kahdeksan vuotta sitten oli kahta kokoa haalaria. Serkullani syntyi tammikuussa ja heillä oli 74 cm haalari. Miedän pikkunen syntyi toukokuussa ja haalari oli 68 cm. Koko talven oli käytössä.

Ap the dorka

Vierailija
24/26 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena käytettiin vaunulenkeillä makuupussissa vain kevyttoppista. Nyt en enää viitsi änkeä sitä 76 cm pitkälle.

No, meillä on lisää lapsia suunnitteilla, eli ehkä se vielä jollekin heistä menee.

Vierailija
25/26 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin haalari oli kokoa 80 cm ja silloin mammat itkivät täällä kuinka se on liian iso heidän nicopettereilleen.

Vierailija
26/26 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12 lasta ja kaikille otettu äp. Koskaan ennen ei ole käyttämättä jäänyt, koko on ollut vähän kuin "liukuva". Nyt helmikuussa syntynyt iso pojanjötkäle :) Hihoissa ja lahkeissa pituutta riittää, mutta haara/olkapääväli puristaa ilman mitään väliasuja. Harmittaa kyllä. Onneksi tuolla vaatekaapissa on 11 vanhenpaa äp haalaria. Periaatteesta otan jokaiselle oman pakkauksen. On ihanaa saada jotakin uutta vauvalle. Aina olen ollut tosi tyytyväinen joka pakkaukseen. Tämä vain harmittaa haalarin osalta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi