Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yliaikais-kontrollissa tehdään? Kyseessä Jorvi.

Vierailija
19.10.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

per suunta joten jaksa lähtee lyllertää sinne. Fyysisesti siis pystyisin kyllä ihan hyvin mutta ei vaan nappaa. Soitan sinne ja soitin jo itselleni tuon yliaikaisajan.

Varaan neuvolaan uuden ajan jolloin pääsen autolla...

laiskuus kunniaan!

Vierailija
2/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä ENSIMMÄINEN yliaikais kontrolli rv 41+5

eli ei todellakaan joudu ravaamaan montaa kertaa. johan tuosta sitten käynnistetäänkin 2 päivän päästä.

Ihmeen myöhään ensimmäinen kontrolli : (

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä ota suo sinne vielä, kyllä mä vaan menisin neuvolaan, itse koin että siellä jopa tarkastetaan paremmin kuin jorvissa mm. pissa hb paino ym jota jorvi ei siis tee

Vierailija
4/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta. Saat sit uuden ajan muutaman päivän päästä. Todennäköisesti lapsi syntyy kahden viikon sisällä ;)

Onnea!

Vierailija
5/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoja nyt 40+1

Mistä se kutsu tulee, siis pitääkö neuvolan laittaa lähete vai miten kutsuvat yliaikaiskontrolliin.

Vierailija
6/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"käskevät" soittaa sinne, sen jälkeen ravaat siellä 2 pv välein. Käyrät, uä ja painoarviota, uudestaan ja uudestaan kunnes vauva syntyy...

Vierailija
7/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että kun menimme yliaikakontrolliin, mainitsin jatkuvista supistuksista, ja pyysin, ettei tarvitsisi pitkään odottaa (lääkäri siis tekee nämä kontrollit muiden töiden lomassa). Kätilö katseli mua hetken, kysyi "ponnistuttaako?". Ei ponnistuttanut, mutta lähdettiin sitten takkia riisumatta synnärin puolelle, ja terve, 4,7 kg tyttö syntyi kahden tunnin kuluttua!

Fiksu tyttö, hoksasi syntyä spontaanisti : ).