pakko jossain hehkuttaa.. poikani käytösongelmia puitiin 5-8 -vuotiaana joka paikassa, mutta nyt..
.. 3. luokkalaisena kaikki tuntuu loksahtaneen kohdalleen. Reissarissa ei ole koko lukukautena ollut YHTÄKÄÄN negatiivista asiaa.. :)
äsken poikani myös myönsi, että hänellä on ollut viikon vaikea saada unta, kun on ollut niin huono mieli, kun oli näyttänyt luokassaa junttia, eikä ollut uskaltanut tunnustaa minulle... :)
Liekö poika kasvanut isoksi, selvinnyt erosta, vai tehoaako kalaöljykapselit.. Sama se mutta nyt kaikki vaan sujuu.. :) :)
Kommentit (14)
Antaa toivoa minullekin. Minulla 8-vuotias poika jonka kanssa on ollut vaikeaa viimeiset pari vuotta. Uskon kyllä, että kasvaminen vaikuttaa, tulee järkeä päähän. Mutta tietysti haettu apukin auttaa jos sellaista on saanut.
sitä sanotaan "junttimerkiksi" melkein kaikkialla Suomessa, myös pääkaupunkiseudulla.
Osuvahan se toki on, mutta eipä ole mun korviin sattunut!
Ja asutaan pääkaupunkiseudulla, en sen tarkemmin erittele missä. Tätä ilmausta on kyllä käyttäneet "maalaistuttavammekin" ;)
ap
15 vuotta olen pääkaupunkiseudulla asunut, enkä tähän mennessä ole juntin näyttämisestä kuullut.
Mutta mahtava juttu, että poika selviää nyt hyvin! Ikä ja kasvaminen tekee ihmeitä...
Meidän 8 v:n kanssa murehita riittänyt toden teolla vuoden verran. Nyt ollaan aloittamassa perheneuvola-käyntejä kun koulun toimet eivät tunnu tepsivän. Toivottavasti voi joskus katosa samalla lailla taaksepäin ja olla tyytyväinen kehitykseen.
Antaa toivoa minullekin. Minulla 8-vuotias poika jonka kanssa on ollut vaikeaa viimeiset pari vuotta. Uskon kyllä, että kasvaminen vaikuttaa, tulee järkeä päähän. Mutta tietysti haettu apukin auttaa jos sellaista on saanut.
siis ainakaan käytösongelmiin. Todennäköisesti lapsesi on vaan kasvanut. :)
ja kai se lapsi jotain apuakin sinä aikana sai
Meillä miehen poika kävi 1-5 -luokan erityisluokalla. Ongelmia oli keskittymisessä ja todistuksetkin tosi huonoja. Kuudennella alkoi skarpata ja yläasteella on sitten numerot nousseet hurjasti, vaikka yleensähän tuossa vaatimustaso nousee. Nyt on kasilla ja saa puolesta kokeista kiitettäviä ja yhtään alle seiskaa ei ole koko yläasteaikana tullut. Ja on todellakin ihan tavallisessa luokassa, eikä millään omalla opetussuunnitelmalla vaan lukee samat kuin muutkin!
Kerrankin erityisopetus ja tuki on tuottanut tulosta.:)
.. Liekö poika kasvanut isoksi, selvinnyt erosta, vai tehoaako kalaöljykapselit.. Sama se mutta nyt kaikki vaan sujuu.. :) :)
Juu mitään tekemistähän tuolla ei varmaan ole sen kanssa että niitä asioita on "puitu" ts. poikaa pyritty ammattilaisvoimin auttamaan monta vuotta.. Van kalaölykapselit rules.
"näyttänyt luokassa junttia"?
Ihan asiallisesti siis kysyy hän =)
Omani käytösongelmia on puitu 1,5v ja ikää nyt 7v.
Ehkä tämä tästä.
"näyttänyt luokassa junttia"? Ihan asiallisesti siis kysyy hän =)
Kerro meille mitä tarkoittaa? vai oliko kirjoitusvirhe? Mitä poika oli tehnyt? Minulla tuli ensimmäisenä mieleen - Käyttänyt Lunttia?
äsken poikani myös myönsi, että hänellä on ollut viikon vaikea saada unta, kun on ollut niin huono mieli, kun oli näyttänyt luokassaa junttia, eikä ollut uskaltanut tunnustaa minulle... :)
mutta hienoa, että poika oppinut jotain neljäs ävuodessa
sitä sanotaan "junttimerkiksi" melkein kaikkialla Suomessa, myös pääkaupunkiseudulla.