Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko kukaan Malmilla tai Pukinmäessä?

Vierailija
18.10.2009 |

`Millasia paikkoja lapsiperheelle?millaset koulut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuvat jo vuodessa ihan toisiksi. Opettaja vaihtuu tai ei saada vakituista opettajaa.

Yhtenä vuotena pk:n tai koulun aloittaa paluumuuttajia ja muita kielitaidottomia niin siinähän on motivoiva oppimisilmapiiri.

Vierailija
2/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä kaupungin vuokratalossa 20asuntoa ja 8 asuu maahanmuuttaja. Eli melkein PUOLET. Huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä valitatte maahanmuuttajista. Onko teillä oikeasti jotain negatiivisia kokemuksia vai ihanko periaatteesta valitatte? Olen ikäni asunut niissä "kamalissa" vuokra-asunnoissa ja kaikista hirveimmät naapurit on olleet suomalaisia. Juoppoja ja juoppoja lapsiperheitä.

Ollaan tosi tyytyväisiä nyt tähän rauhalliseen kaupungin vuokra-asuntoon. Ei yhtään juoppoja, isoja lapsiperheitä 5-8 lapsisia on paljon. Ja maahanmuuttajia, kyllä. Lastemme kaverit ovat kaikki mamuja tai puoliksi mamuja. Kaikki mukavia ja hyväkäytöksisiä, vanhemmat myös kivoja ja kohteliaita. Perhekeskeistä elämää elävät ja on rauhallista. En ole ikinä asunut kuin vuokra-asunnoissa ja kaikki häirikkönaapurit 33 vuoden aikana ovat olleet suomalaisia. Mieluusti otan mamuperheen naapuriin, suomalaisissa lapsiperheissä jotka asuvat kaupungin asunnoissa on paljon ihan sosiaalitapauksia, alkoholiongelmaa ja muuta.

Tapanila on mukava paikka, Malmilla asioidaan mutta siellä notkuu hirveästi juoppoja ym. etenkin sossun edessä. Kaveri asui siellä Malmin keskustassa ja oli ihan hirveetä porukkaa naapurustossa.

Vierailija
4/9 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ystäväni, kahden lapsen äiti, asuu Malmilla. Tosi paljon maahanmuuttajia, pihat vilisee tummia vallattomia mukuloita. Tarha ja eskari ovat lähellä ja käsittääkseni jees, mutta en osaa tarkemmin sanoa. Itse en muuttaisi kylläkään.

Vierailija
5/9 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummassakin kaupinginosassan. Malmilla lähes 20 vuotta, Pukinmäessä 5 vuotta. Tosi kivaa seutua on. Paljon päiväkoteja ja kouluja. Hyvät liikenneyhteydet kun on juna-asemat kummassakin paikassa.

Noita maahanmuuttajia asuu vain muutamilla pihoilla, jotka ilmeisesti ovat sosiaaliviraston tai kaupungin vuokra-asuntoja. Suurin osa alueesta on omistusasuntoja, joko kerrostaloja tai rivi ja omakotitaloalueita, lapsiystävällistä seutua. Kivat ulkoilumahdollisuudet Vantaan joen seudun varrella. Lapsille myös paljon harrastusmahdollisuuksia.

Minä en tältä seudulta pois muuttaisi.

Vierailija
6/9 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmillakin on kivoja alueita ja sitten ei niin kivoja, Ylä-Malmi lähellä Tapaninvainiota tosi rauhallista. Esim Kastanjatie tosi kivaa seutua.

Kouluista en osaa sanoa, mun lapsi vasta 3 ja on pk:ssa pienten puolella, yksi lapsi kahdestatoista on sellainen jolla ulkomaalaistaustaiset vanhemmat. Näin ei ole kaikissa päiväkodeissa tällä alueella.

Vierailija
7/9 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kaikkea..ja lyhyt junamatka keskustaan..mutta sitä mietin että onko koulut täynnä ongelmatapauksia..ja uskaltaako lapsia päästää pihalle,tai koulumatkalle..pukinmäessä varmaan hiukan rauhallisempaa?ja siis vuokralle olemme muttamassa,ei omaan

Vierailija
8/9 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulut täynnä :) Itsekin olen noi samaiset koulut käynyt. Ja kyllä meidän lapset ihan rauhassa pihoilla leikkivät.

Vierailija
9/9 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä nyt JOKU asuu!