Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko sellaisesta suhteesta mitään, jossa mies

Vierailija
18.10.2009 |

on siistimpi kuin nainen eikä "anna" naisen mennä keittiöön vaan tekee lähes kaiken ruuan itse? Tuolla siistimmällä tarkoitan sitä että mies huomaa esim. muruset pöydän alla joita nainen ei huomaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies haluaa ja nainen ei, tilanne on ihan ok. Jos mies martyroi omaa ruoanlaittoaan, tilanne ei ole ok. jos nainen haluaisi, muttei saa, tilanne ei ole ok.

Vierailija
2/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies edelleen on samaa mieltä, nainen kiittää ja kumartaa tyytyväisenä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan oon vähän semmonen että mulle tulee huono omatunto jos en tee osaani kotihommista, mutta oon niinku miehet yleensä; asioilla ei oo niin kiire. Jos huomaan muruja lattialla niin imuroida ehtii sitten vaikka ylihuomennakin. Mun pitää sit joko petrata tai tyytyä siihen että mies hoitaa kaiken.

-ap

Vierailija
4/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen valtakuntaa

Vierailija
5/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pilkuntarkka, eikä voi sietää murustakaan lattialla. Itse ei kyllä ala siivoamaan, mutta huomauttaa kyllä joka sormenjäljestä ja murusesta.

Vierailija
6/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on silloin kullan arvoinen. ;)

Vierailija
7/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvoja ei taida enää tulla. Ollaan molemmat jo kerran tahoillamme erottu, joten entisten liittojen lapset saa riittää.

-ap

Vierailija
8/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten nipota ja terrorisoi tuolla siisteysinnollaan?

Vierailija
9/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin menee kunhan ei karkaa mopo kädestä. jos haluaa parempaa siivoa ja ruokaa kuin mitä minä teen, niin ihan saa vapaasti tehdä. ei haittaa mua.

Vierailija
10/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti siitä on tullut myös ongelma. Hän nimittäin ei kestä lainkaan sotkua - ei sitten minkäänlaista, eli kaiken pitää sujua tietyn kaavan mukaan. Ja pahenee muuten vuosien myötä, voin sanoa.

Nyt olen erittäin onneton tässä suhteessa, jossa kaiken pitäisi olla hyvin, ja josta kaikki tuttavat haaveilevat omissa liitoissaan.

Yleensä liioiteltu siivousinto on todellakin merkki muistakin ongelmista. Joten: ihan totta, pane tuntosarvet niin esille kuin ikinä pystyt.

Ja jos vähänkin epäröit, niin usko intuitioosi.

Minä olen tässä liitossa nyt melkeinpä nalkissa, monistakin syistä.

Ja tekisin mitä vain, että pääsisin kiertämään kelloa taaksepäin.

Vaikka silti: kiva, että koti on aina siisti.... Jos olisin täällä yksin, en usko, että olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi