Heh, taidan todella olla hyvännäköinen :)
Sen verran närkästyneitä katseita sain eräiltä naisilta eilen ravintolaan astuessani.
Kaikki olivat nuoria, samaan porukkaan kuuluvia naisia. Ja ulkonäöllisesti sellaista "showtanssija"-lookkia eli joko vetyblondi tai musta huonolaatuinen hiuslisäke, vähän liikaa itseruskettavaa ja pinkkiä huulipunaa.
Taitaa olla tuon tyyppisillä naisilla aika huono itsetunto kun pitää niin vihaisesti mulkoilla toisia naisia. Ja ei, en ollut pukeutunut esim. lutkahtavasti tai muuta vaan ihan normaaliin bilelookkiin: piikkarit, lyhyehkö bilemekko ja pitkät hiukset auki kiharalla.
Kommentit (17)
Reeeps.... Ehkä olit vaan naurettavan näköinen? Aina ei kannata luulla liikoja itsestään.
"Tai sitten et:)"
tuli kateelliset panettelemaan, tyypillistä av:ta. Jospa oletkin yksi näistä ap:n kuvaamista naisista?
ehkä sää oot vaan niin noidan näkönen että naiset pelkää sua. :)
pukeudut yökerhoon? Verkkareihin ja lenkkareihin vai? Nuttura taitaa ainakin olla tiukan sorttinen.
Reeeps.... Ehkä olit vaan naurettavan näköinen? Aina ei kannata luulla liikoja itsestään.
Heitin vaan ilmaan vaihtoehdon, että ap ei olekaan helvetin hyvännäköinen.
"Tai sitten et:)"
tuli kateelliset panettelemaan, tyypillistä av:ta. Jospa oletkin yksi näistä ap:n kuvaamista naisista?
kateellisia löytyy täältäkin.
Olen normaalivartaloinen (165cm/57kg)perusnätti. En siis kuvittelekkaan olevani mikään malli tms. Pointtina tässä oli noiden naisten vihamielinen suhtautuminen "kilpailijaan". ap
useinkin tunne että sua "tuijotetaan vihamielisesti"? Lääkitystä?
Ihan tältä yhdeltä naisjoukolta sain vain tällaisen reaktion. ap
useinkin tunne että sua "tuijotetaan vihamielisesti"? Lääkitystä?
ajatteletko aina jos saat jonkinlaista negatiivista palautetta tai kommenttia missä yhteydessä tahansa, että kaikki johtuu yksinkertaisesti vain siitä, että olet niin helvetin kaunis ja älykäs?
missä kohtaa kirjoitustani puhuin älykkyydestä? Ja en ajattele, tässä tapauksessa vain. Entäs sinä, katoaako huumorintajusi aina kun pelkäät jonkun olevan sinua kauniimpi? ap
ajatteletko aina jos saat jonkinlaista negatiivista palautetta tai kommenttia missä yhteydessä tahansa, että kaikki johtuu yksinkertaisesti vain siitä, että olet niin helvetin kaunis ja älykäs?
Ei mekko mikään varsinainen bilevaate ole. Ehkä vaan poikkesit joukosta?
H&M:t, Lindexit ynnämuut nuorille naisille suunnatut kaupat ovat pullollaan bilemekkoja. Vai tunikoiksiko niitä nykyään kutsutaan.
Mutta tottahan se on, että noilta bilehilepimatsuilta saa välillä murhaavia katseota. Tosisaalta, on minuakin syytetty nenän vartta pitkin mukoilijaksi, vaikka ihan vaan hämmentyneenä kiinnitin huomion erään naisen olemukseen. Aina ei siis kyse kateudesta.
Meillä on kivä tyttöporukka. Yhdessä yritetään käydä tasaisin väliajoin bailaamaassa.
Kaikki on kivoja ja mukavia, mutta yksi on aina kuin linnunpelätin. Mä myönnän että olen itsekin sitä välillä varmaan suu auki jäänyt tuijottamaan, ja vaikka en pinnallinen ihminen myönnä olevani, niin kyllä mua välillä hävettää hetken aikaa.
Saman ovat todenneet muut kaverit. Kerran uskalsin avata suuni kaverin pukeutumisesta ja laittautumisesta ja muut oli huomanneet ihan saman.
Ei siinä mitään. Ollaan yritetty jeesata tätä kaveria vaivihkaa. Kurjinta on kuitenkin se että aika usein se antaa ihan ihme kommenttia meidän pukeutumisesta ja laittautumisesta, yrittää jotenkin latistaa. Luulen että sillä on vaan huono itsetunto, tai no, onhan se sen joskus kännipäissään myöntänytkin.
Kirjoitustesi perusteella älykkyydestä voi tehdä päätelmiä paljon paremmin kuin ulkonäöstäsi/kauneudestasi. Ulkonäköpäätelmiä on paha tehdä, jos ei ole koskaan edes nähnyt. Tosin nämä ovat niin lyhyitä kirjoituksia, ettei ne älykkyyspäätelmätkään välttämättä osu oikeaan. :-)
missä kohtaa kirjoitustani puhuin älykkyydestä? Ja en ajattele, tässä tapauksessa vain. Entäs sinä, katoaako huumorintajusi aina kun pelkäät jonkun olevan sinua kauniimpi? ap
Olin itse muutama viikonloppu sitten pitkästä aikaa viihteellä. Olen liki nelikymppinen ja mielestäni ihan ok:n näköinen mutta en mikään ilmestys. Jo ruokaravintolassa sain paljon katseita miehiltä mutta yökerhossa sain niitä sitten oikein hätistellä pois. Ja päällä oli tiukat farkut ja suht tavallinen pusero ilman avaraa kaula-aukkoa :)
Tosin miehet olivat ikäisiäni tai vanhempia. Nuoremmat miehet sitten selvästi olivat tällaisten vetyblondien perään.
Kyllä teki mamman itsetunnolle taas hyvää, kun huomasi, että vientiä olisi. Ja ihan avoimesti tämän kerroin myös miehelleni, joka tokaisi, että "sehän nyt on aina tiedetty".