Meninkö liian pitkälle?
Olimme eilen pienimuotoisissa mieheni puolen sukujuhlissa. Puhe kääntyi mieheni siskon ex-mieheen joka on mielestäni suurimman luokan k*sipää, jos voin suoraan sanoa. Kaikki puhuivat hänestä kuin edesmenneestä suurmiehestä konsanaan. Oli niin ikävä ynnä muuta..
Siinä vaiheessa kun mieheni tokaisi: "sano Matille terveisiä, että me kaikki kaivataan sitä.." tuli minulle raja vastaan ja sanoin kutakuinkin näin: "paitsi minä". Hämmästyneitä katseita. "Mun mielestä se oli yks sovinistinen sika ja täys idiootti".
Mieheni sisko näytti loukkaantuvan ja anoppikin.. Ärsyttää vaan suunnattomasti tuollainen hurskastelu ottaen huomioon sen, millainen mies todellisuudessa oli. Petti vaimoaan mennen tullen ja hävisi viikoiksi ryyppyreissuille. Ja kertoili jatkuvalla syötöllä äärettömän mauttomia sovinisti juttujaan. Ja "meillä kaikilla" on ikävä tuota kultapojua?
Kommentit (5)
menit. Kyllä mielipide yleensä tulee selväksi vähän vähemmälläkin. Esim jos kaikki muut muistelee, niin olet vain ihan hiljaa. Jos kovin kärkkäästi laukoo mielipiteitään, niin helposti sinua aletaan pitää ärsyttävänä, vaikka asia niin olisikin. Tämän olen ainakin itse saanut oppia. :)
Hyvä kun sanoit totuuden. Mitä miehesikin lässytti? keskustelitko hänen kanssaan vielä asiasta, minä ainakin olisin kysynyt, etteikö hän tiedä totuuksia matista vai mitä hemmettiä oikein tarkoitti?
kyllä ex-miehen tekosista. Mutta oli esim. pettämisistä sitä mieltä "ettei se kuulu meille". En kyllä ymmärrä miten mieheni näkee siinä hyypiössä mitään hyvää. ap
Ainakin kulisseja yritti pitää viimeiseen saakka pystyssä. Ei paljoa miehestä juttele. ap
Ainakin kulisseja yritti pitää viimeiseen saakka pystyssä. Ei paljoa miehestä juttele. ap
se ymmärrettävää, että hän loukkaantui, jos hän ei kerran haluaisi, että kukaan tietää miehen todellisesta luonteesta. Ja tuo vaimo on ainoa, jolle asia kuuluu. Joten sinun olisi pitänyt pitää mielipiteesi omana tietonasi, luultavasti vaimo nolostui tuosta kovasti.
Hyvä kun sanoit totuuden. Mitä miehesikin lässytti? keskustelitko hänen kanssaan vielä asiasta, minä ainakin olisin kysynyt, etteikö hän tiedä totuuksia matista vai mitä hemmettiä oikein tarkoitti?