Diagnosoikaa, mun räkäpää ei toimi
Mulla alkoi flunssa kolme viikkoa sitten. Oli pahana ensin noin viikon, sen jälkeen olen ollut puolikuntoinen, mutta töissä: niistelen ja yskin jatkuvasti. Yskiessä lima on irronnut hyvin. Viikko sitten alkoi jalkasäryt, jatkuvat edelleen. Jalasärkyä on kuulemma nyt liikkeellä flunssan yhteydessä. Tänään tuntuu, että tämä yltyi taas pahaksi. Yskiessä lima ei enää irtoakaan. Syvään kun hengittää kuuluu kauheaa korinaa keuhkoista. Mitä hjelvettiä nyt pitäis tehdä?
Kommentit (3)
Jospa menisit ihan lääkäriin?! Flunssien jälkitautien kanssa ei ole leikkimistä, voi tulla sydänlihastulehdus, keuhkokuume ym.ym.
En yhtään ihmettelisi jos sinulla olisi juurikin tuo keuhkokuume tai ainakin paha keuhkoputken tulehdus.
-Hoitsu vain-
Hyvä idea. Mä kävinkin toissapäivänä kysymässä tästä jalkasärystä, silloin nämä keuhkot ei olleet tämmöiset ja lääkäri ei edes kuunnellut niitä. Ärsyttää taas juosta lääkäriin, mut ei kai muukaan auta.
poskiontelot ja korvat. Ja poskiontelot myös sierainten kautta eikä vain geeliä poskeen ja siitä.
-Hoitsu vain-
Flunssien jälkitautien kanssa ei ole leikkimistä, voi tulla sydänlihastulehdus, keuhkokuume ym.ym.
En yhtään ihmettelisi jos sinulla olisi juurikin tuo keuhkokuume tai ainakin paha keuhkoputken tulehdus.
-Hoitsu vain-