Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä masennuslääke palauttaa voimat ja elämänilon?

Vierailija
18.10.2009 |

En jaksa mitään. Olen vain väsynyt, en jaksa tehdä mitään, mikään ei kiinnosta, en ole iloinen mistään.

Lääkkeenä Citalopram.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä käytin itse pari vuotta ja sopi ainakin minulle. En lihonut, alkuun vain oli vähän sivuvaikutuksia, pyörrytti ja näin kummallisia unia.

Vierailija
42/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on montaa eri lääkettä (Cipramil, Seronil, Efexor..). Ei mitään apua. Nukahtamisvaikeuksiin on myös kokeiltu eri lääkkeitä huonolla menestyksellä. Mirtzapiini on ainoa lääke jonka avulla nukahdan. Mielialaan se ei kuitenkaan vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimi minulle aivan loistavasti. Sitä käytettiin aiemmin skitsofreniaan ja 2-suuntaiseen mielialahäiriöön, nykyään masenuksen hoitoon myös. Olen kokeillut tosi monta SSRI-lääkettä (esim. Citalopram, Efexor, Remeron) eikä näillä millään ollut vastetta. Lisäksi söin unilääkkeitä useamman vuoden. Vuosi sitten aloitin ketipinorin ja elämäni muuttui paremmaksi. Nukun hyvin ja herään pirteänä, jaksan töissä erinomaisesti. Lisäksi jaksan puuhastella lasteni kanssa aivan erilailla ja liikuntaa olen lisännyt. Tunnen itseni oikeastaan täysin terveeksi. Ketipinor ei myöskään vie seksihaluja kuten esim. Citalopram.

Vierailija
44/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vei n. 1kk että lääke alkoi "tehota". Mutta sen lisäksi kävin mielenterveystoimistossa 1 krt/vko ja söin nukahtamislääkettä ja rauhoittavia paniikkikohtauksiin.

Vierailija
45/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä koukuttaa mutta ahdistuksen ja masennuksen se vei.

Vierailija
46/50 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2009 klo 21:16"]

[/quote]Entä sitten, kun Jeesuskaan ei auta. Mirtazapinillä paino nousi 30 kg / 2 vuotta, eikä masennukseen auttanut. 

Vierailija
47/50 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia ja liikunta.

Vierailija
48/50 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen neuroleptejä. Poistavat masennuksen ja sivuvaikutukset vähäisiä.

Vierailija
49/50 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Voxraa :)

Vierailija
50/50 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cipralex lienee modernein. Se ja kova liikunta voisi auttaa.

Cymbalta auttoi itsellä ahdistukseen, mutta mukana tuli myös todella turta olo ja lopettaminen oli aika jänskää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme