Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana vai ei...

Vierailija
17.10.2009 |

Olemme mieheni kanssa päättäneet yrittää toista lasta.. E-pillerit (Meliane) jätin pois elokuun lopussa ja kuukautiset tulivat normaalisti 1.-4.9 Pillereiden aikaisen kuukautiskierron mukaisesti ovulaationi olisi ollut 15.9 tienoilla. Kuukautisia ei ole sen koommin kuulunut mutta myös torstaina 15.10 tehdyn raskaustestin mukaan en ole raskaanakaan. Tässä on nyt ollut pari päivää sitten pistelyä navan korkeudella kummallakin puolella vatsaa ja ihmeellisiä päänsärkyjä. Tänään olen sitten potenut ajoittain etovaa oloa ja sellainen on oloni parasta aikaa.. Kuinka kauan odottelen kuukautisten alkamista ellei raskaustesti ala näyttää positiivista, ennen ku huolestun.. Voisivatko pistelyt, päänsäryt ja etovat olot kertoa mahdollisesta raskauden ensi"oireista"? Ensimmäisestä raskaudestani en olisi tiennyt mitään ellei vatsani olis kasvanut raskauden edetessä, niin helppo raskauteni oli..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samoja oireita silloin kuin itse jätin pillerit pois. Mutten ollut raskaana, vaikka yhdet menkat jäikin välistä. Se on varmaan vain jonkinlainen reaktio, hormonit myllertää kun on jättänyt pillerit...

Tee testi uudestaan parin päivän päästä, jos epäilet vieläkin ;)

Vierailija
2/2 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin ees kierto palautuu... tuskin oot raskaana, nuo edeltävät menkat ovat olleet pillereiden aikaansaannosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi