Onko kukaan menossa Madonnan konserttiin?
Ihan pakko kertoa, että olin eilen Madonnan konsertissa Oslossa ja oli ihan megakarsea kokemus. En ole mikään megafani, mutta pitihän se mennä kun tilaisuus tarjoutui, ja onhan Madonnalla valtavasti todella hyvää musiikkiakin. Joka tapauksessa, ihan pakko "varoittaa" sinne meneviä että luvassa on tuntikausien odottelua ja seisoskelua ennenkuin primadonna suvaitsee saapua lavalle ja aivan järkyttävän huono DJ lämmittelemässä ennen konserttia. Tuloksena oli, että porukka alkoi valua pois konsertista jo kauan ennen sen loppumista ja tunnelma oli todella lattea, vaikka show itsessään oli ok. (Tosin kaikki vanhat hitit oli miksattu lähes tunnistamattomiksi). Eikä yhtään parantanut fiilistä, että seuraavana päivänä selvisi odottelun syyksi se, että primadonna ei halunnut esiintyä valoisassa. Yllätys yllätys Pohjoismaissa ON valoisat illat.
Eli te jotka olette menossa Madonnan konserttiin: varautukaa odotteluun...
Kommentit (9)
Odottelu ei haittaa - mennään isolla naisporukalla viettämään teinimuisteloiltaa. Pääasia on, että ollaan paikalla!
Semmoinen määrä ihmisiä kun tulee kerralla paikalle niin ei sitä ihan hetkessä liikutella. Portit avautuu tosi aikaisin juuri sen takia, että sinne ehtii kaikki sisälle Madonnan aloitukseen. Muusta ap:n mainitsemista asioista en osaa sanoa, mutta pitäähän sitä mennä ihan itse paikalle katsomaan kun ilmaiseksi pääsee :)
olen menossa. Ystävät olivat juuri katsomassa Madonnaa Milanossa ja tykkäsivät. Itse olen nähnyt tallenteena tuon samaisen kiertueen ja pidin biisien miksauksista.
Konsertissa biiseistä ei saa paljon selvää ja Madonnaa tuskin näkee. No, se ei ehkä hänen nykykunnossaan ole suurikaan vahinko.
Madonna itse alkoi soittamaan joskus 21.20.
Meneekin sitten aamuyöhön ennenkuin olen kotona.
olen ollut Madonnan fani alusta asti, toki haluan nähdä livenä vaikka tallenteen olenkin nähnyt!
Ja meillä on mitä parhaimmat liput, joten eiköhän sieltä jotain näykin. :)
6
mietin et kun portit aukee 17.30 niin miten kiire sinne on mennä? Ehtiikö jos lähtee vasta myöhemmin, lapsen vahti kai tulee vasta kuuden aikaan ja siitä sitten vuoron vaihdot ja laittautumiset ja bussimatka espoosta.