Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyskin ilmapatja varavuoteeksi? Kokemuksia?

Vierailija
17.10.2009 |

Tänään tuli Jyskin mainos ja siinä oli joku itsestään täyttyvä (?) ilmapatja 40 euroa. Meillä on tällä hetkellä se tilanne, että huoneita ja tilaa on ihan reilusti, mutta lähinnä lastensänkyjä... siis vieraille ajattelin. Onko tuossa hyvä nukkua ja meneekö se tyhjänä miten pieneen tilaan?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Jyskin patja ja nukumme siinä joskus mieheni kanssa. Hyvin toimii, mutta kannatta laitta joku viltti alle, joka lämmittää mukavasti.

kerran tuli pieni reikä, mutta ilmastointiteipillä paikattuna toimii hyvin.

Hyvä varapatja

Vierailija
2/48 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää pumpatko niitä ihan pinkeeksi vaan jättäkää nukkujan mukaan sopivan lötköksi ni on todella mukava patja ja mukautuu nukkujan muotteihin :)

on muutakin kuin täysi tai tyhjä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juuri sellainen Jyskistä ostettu ja itse tykkään nukkua siinä. Mutta mä en olekkaan prinsessa jota haittaa herne sängyn alla... ;)

Mutta tuollainen ilmapatja on kylmä ja minulla oli selkä ja hartiat todella herkästi kipeät sen kanssa. Kysyin sitten toiseksi yöksi erilaisia vilttejäpatjan ja itseni väliin ja nukkuminen oli ok. Kerran nukuin makuupussissa ilmapatjan päällä ja olikin makeat unet :)

Eli voi käyttää patjana jos lämmikkeenä käyttää petaria, peittokerrosta tai makuupussia. Kaksi eripainoista ei voi nukkua, koska patja viettäisi aika lailla painavaan päin.

Ne kerrat mitä olin tuommoista seuraamassa, niin oli helppo kasata, tosiaan täytti itsensä, sekä tyhjätä. Ja tyhjänä meni ok tilaan. En kuitenkaan hankkisi itselle tuon kylmyyden vuoksi.

Vierailija
4/48 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joku Jyskin ilmapatja varavuoteena. Haisee niin hirveälle, että mulle tulee päänsärky. Mies sen joskus ostanut poikamiesvuosinaan.

2 kertaa ollaan siinä nukuttu. Kahden hengen vuoteeksi ei ole kyllin jämäkkä, kyllä siinä yksi nukkuu, jos sietää hajun.

Osta ennemmin rullattavia vaahtomuovipatjoja varavuoteiksi.

Vierailija
5/48 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ihan kamala nukkua, en suosittele!

t. se vieras

Vierailija
6/48 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mielestäni tuollaiseksi varavuoteeksi, parempi kuin kylmässä lattianrajassa oleva tavallinen patja.

Vierailija
7/48 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan patjan päälle vielä ohuen petarin. Kovasti on penskat tykänneet siitä.

Vierailija
8/48 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkua missään ilmapatjalla. 3 eri kyläpaikassa olen joutunut ja ei siinä pysy eikä hikisellä alustalla ole hyvä nukkua, puolet tyhjeni yön aikana osittain..epämukava.

Vierailija
9/48 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideahan on nimenomaan siinä, että vieraille ei kannata tehdä liian mukavaksi oloa, tai ne viihtyy viihtymistään, eikä tajua kotiinsa lähteä... aivan loistava patja tuohon tarkoitukseen. Eikö sitä sitten mainita jo mainoksessakin?

Vierailija
10/48 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskistä ostettu, se "parempi" ilmapatja toimi hyvin pari käyttökertaa, sitten tyhjeni mystisesti keskellä yötä ja siinä nukkunut heräsi selkä lattialla. Paska tuote.

Vierailija
11/48 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta ainakin se Clas Ohlsonin paksu ilmapatja on erinomainen.

Vierailija
12/48 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa ennemmin paksu sijauspatja, on kevyempi

ja menee pienempään tilaan.

Vierailija
13/48 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukun ihan missä vaan ja millai vaan, mutta jos suinkin on mahdollista, vältän tuota patjaa kuin ruttoa. Epämukava, hiostava, käsittämätön tyynykoroke jne. Etenkin jos humalapäissään siihen nukahtaa niin aamulla herää täysin samasta asennosta ja puolen kroppaa tunnottomana. Toisen ihmisen kanssa siinä nukkuminen on tuskaa. Patja painuu keskelle kasaan. Kuten aikaisemmin sanottiin, toinen kääntää kylkeä niin toinen pomppaa 10cm ilmaan. Aamulla patja onkin sitten tyhjä tai vaatii ainakin pienen täytön illalla.

Vierailija
14/48 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuollainen intex mökillä. En tykkää siitä muodosta. Jos on kaksi nukkujaa, niin toisen vallatessa yli puolet, toinen jää jumiin penkereen ja kaverin väliin eikä voi edes kylkeä kääntää. Lisäksi patja on jääkylmä, pakko olla petari välissä ja se petarikin vie säilytystilaa.

Paljon paremmin olen nukkunut sellaisella rahiksi taittuvalla vaahtomuovipatjalla (Kodin1, Hobbyhall...) Meillä on sellainen lastenhuoneen nurkassa, koska allerginen poikamme nukkuu ajoittain todella huonosti. Viime tästäkin vietin 5h rahipatjalla ja ihan ok sain nukuttua.

Vierailija
15/48 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin jyskistä juuri 2 taittopatjaa a 35 euroa. menevät pieneen tilaan ja kätevät varastoida.

Vierailija
16/48 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentelin parvekkeelle divaania vanhasta laverista ja Jyskin ilmapatjasta. Ei tullut peliä! Oli sen päiväinen nulju ja hyllyvä viritys, että menin nöyrästi kauppaan ja ostin yksinkertaisen superlonpatjan ja nyt on mukava lekottelu- ja torkkupaikka mitä erinomaisin.

Vierailija
17/48 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selkä ja niskat meni jumiin,se ei ole tasainen vaan siinä on sellasi "kumpareita"

Vierailija
18/48 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta reikä tuli muutaman käyttökerran jälkeen.en tiedä repesikö saumasta.roskiin meni.

Vierailija
19/48 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on juuri jyskistä ostettu ja vieraat aamulla köhi vaivautuneesti ja sanoi, että tuolla patjalla ei voi nukkua, että onk tavallisia patjoja. vähänks nolotti.

Vierailija
20/48 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vähän aikaa sitten, ehkä viikko, pari sitten vertailu noista ilmapatjoista. Löytyisiköhän Kuningaskuluttajan sivuilta?

Meillä on joku aika paljon halvempi ilmapatja, mutta samettipäällysteinen kuitenkin, vieraspatjana ja ainakin ne vieraat, jotka siinä viimeksi nukkuivat, eivät ole jääneet meille enää yöksi... En sitten tiedä, johtuiko siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi